21.01.2019

Biraz Sohbet


 Merhaba, biraz sohbet edelim istedim. Farkındaysanız bir süredir buradayım. Şimdilik İki ay kadar :) yeni gelenler için ben Figen Yılmaz. Tarih 22 Ocak 2019. Şuan gecenin ikisi. Sıkıldım uyku tutmadı. niye yazmıyorum ki dedim.
Hayatımın gercekten en sıkıcı kış dönemindeyim. Kasım sonu gibi neredeyse 8 aydır çalıştığım otelden ayrıldım. Öyle pat diye ben gidiyorum dedim gittim. Yeni hayat planları, soğukların bana verdiği psikolojik etki. Annemin ameliyat süreci. Çağrı'nın bensizlikten sıkılması. Beleğin inanılmaz soğuk olması. Ve daha fazlası. Çıktım geldim evime. Nasıl pişmanım ama ne değişecekse. Mecbur kaldım bir yerde... Çalışma aşkıyla resmen yanıp tutuşuyorum. Özlüyorum epey bi. Neysee ki zaman çabuk geçiyor bir yerde. Her yer çicek açtığında bize de güneş doğarsa tekrar çıkıp gideceğim. İşime, büyük ihtimalle yeni bir otelde Şefimle ve bir çok iş arkadaşımla birlikte. Ekip olarak, olana kadar şimdilik hayal.

 Dahası inanmayacaksınız belki ama hala mahkemem bitmedi. Bu duruma çok sinirlenip zırıl zırıl ağladığım anlar oluyor. Soy adımı istiyorum ama ne zormuş. Cidden bosanmak evlilikten çok zormuş. Evlenmek için gercekten acele etmeyin. Nasihat degil, çok samimiyim bu konuda. Ben inandım tamam, yaptım kesinlikle net bir hata. Yok pahasına kimseye inanıp bağlanmayın. Bırakın karşınızdaki her kimse sizin için çabalasın. Ölçüp biçin, her anı herseyi dolu dolu yaşayın. Söz, nişan her neyse hepsi yerinde gerçekten güzel. Doyana kadar birlikte geçirin her günü her anı. Sonrasında zaten hiç durmayın. En azından bir gün o evlilik biterse geriye bakıp ah etmezsiniz. Kaybettikleriniz yüzünden yıllarca mahkemeden gelecek haberleri beklemek yerine herkes hakkıyla yoluna gider.


 Çok fazla dolmuşluğum var elbet. Ama insanlar değirsir ya. Bende değiştim,  her anlamda çok büyük ölçüde. Kızıyorum bazen kendimde. Ciddi ciddi sallamıyorum bazen kimseyi. Olduğum gibi içimden geldiğince cekinmeden zırvalamadan dosdoğru pat diye yaşıyorum. Hayır diyebilmeyi, düşüncelerimi yazmak dışında dile getirebilmeyi de öğrendim. O an ağlamam gerekiyorsa da ağlıyorum. Herkes görsün evet ağlıyorum, çünkü kızgınım. Yada duygusallım! Nasılsın dediklerinde kötüysem kötüyüm. İşime sahip çıkmayı, sorumluluklarımın arkasında durmayı, bana uymayana dur demeyi. Hayat tüm kötü süprizlere rağmen çok kolaymış. Ben sadece yaşamayı bilememişim.

 Birine bağlı kalarak yaşamayı hiç hata olarak görmemistim. Hala görmüyorum. Evlilik uyum gerektirir derdim hep mesela. Ama uyum onun adı. Başkasının kolunu kanadını kırmak değil. Kendi çıkarlarınız düşünceleriniz mutluluğunuz için başkasını istemediği bir seye zorlamak becillik, hiç özgürce bir hareket değil. Güvensizlik, canice. Kızıyorum bazen nasıl izin verdim bu kadar mutsuzluğa. Yıllarca çalışmayı bile sevmiyorum zannederken, resmen meslek değiştirdim. Sürekli araştırıp planlar yapıyorum.

Yiyemediğim şeyleri yiyebilecekmiş gibi hazırlayıp, iki didikleyip bırakmayı seviyorum.
 Ziyan olmuş filan umrumda değil ben yiyincede çöpe gidiyor zaten. 

Hasta olmadığım halde sürekli hastalıklı gezmekten, stresle yaşamaya alışıp normal birşeymiş gibi kendimi sevmemekten bile memnundum. Şimdi sevmeyi, sevdiğim gibi olabilmeyi. Bunu yaparkende hiç zorlanmayacağımı ögrendim. Modumu düşüren ne varsa beni yormaya başladığını gördüğüm anda oradan uzaklaşıyorum.
Sizlerde deneyin korkmayın. Kalıplardan kurtulun.
Sizi mutlu eden şeylerin peşinden koşun ama gercekçi şeylerin. Manevi huzur satın alınmaz.

Bana da yazın, bir süre daha burada olurum. Marttan sonra belki. Eskisi gibi hikayelerim yok, üzgünüm ama varsa eski yazılarımdan istek belki yapabilirim. Bol bol link bırakın geleyim. Blog kardeşliğimiz hep daim olsun..  Hayırlı geceler ..

ailem

19.01.2019

İrish Coffee - Baileys Coffee 'Nedir? Nasıl yapılır?


İrlanda viskisinin sıcak buharlı basınç yöntemiyle esmer şekerle karıştırıp çekirdek kahve ve krema eklenerek sunulan içimi oldukça keyifli bir sıcak kokteyl çeşiti. İrish Coffee olarak geçen bu alkollü kahve çeşidi bir çok avrupa ülkesinde fazlaca tüketilmektedir. Ben ilk kez Almanların yemekten sonra tükettiklerine şahit olmuştum. O nedenlede Almanlara özgü bir kahve olduğunu düşündüm. 

Nitekim günlük iki kupa bardağı kadar sade Türk kahvesi tüketen biri olarak şeker artı kremalı bir kahveyi günlük olarak tüketmek bana pekte sıcak gelmedi. Yinede keyif amaçlı çok nadir de olsa bazı ortamlarda iyi bir seçenek olabilir.


Orjinal tarifte şeker ve viskinin sıcak buharlı basınç yöntemiyle karıştırıldığını söyledim. Evde öyle bir profesyonel çekirdek kahve makinası olmadığından, elimizde karıştırıyoruz :)
Bu ilk denemenizse tadını sevmeme ihtimaliniz yüksek. Ama zamanla damak tadınıza göre tarifi oturtabileceğinize inanın. 
Ben kendime yaparken şeker kullanmıyorum. 
Beyaz veya esmer iki tatlı kaşığı toz seker
 4 veya 6 cl kadar irish viski 
(size kalmış)
Jameson olursa iyi olur. Shot bardağını ölçü olarak kullanabilirsiniz. 
Viskiyle şekeri iyice karıştırın. 
Şeker tamamen eridikten sonra hemen öncesinde hazırladığınız filtre kahveyi ilave edin. 
Ben filtre kahve için basit usul french press kullanıyorum.
Son olarak ister sütü köpurterek krema yapabilirsiniz. Dilersenizde tüpte olan hazır krem şantiden alın. Üzerine uygun miktarda sıkın. 
kahveniz içmeye hazır.

Kısaca İrish Coffee
İki tatlı kaşığı şeker (esmer)
4-6 cl İrish viski  (jameson)
1-1 buçuk fincan kadar filtre kahve
Krema (tüp krema, paket veya sütü çırpın)

bir çok insana göre  daha güzel olduğu düşünülen krema likörü Baileys kahvenin yapımına gelince..

İrish kahveye göre çok daha pratik olan bu içecekte kullanmak istediğiniz bardağın yarısına kadar Baileys ekleyin. Üzerine  filtre kahve ekleyerek bu sekilde, dilerseniz yine üzerine krema sıkıp içebilirsiniz. :)

Kısaca Baileys Coffee
6 cl Baileys
1 fincan filtre kahve
Krema

Baileys soğuk kahve olarak tüketmek isterseniz, önceden buz dolabında filtre kahvenizi buz küpleri haline getirip bardağın içersine 4-5 adet atabilirsiniz.


Yada amannn direkten hiç uğraşmayın jameson - kahve - baileys ve sütü kavanozun içersine boşaltıp buzla shackleyin löpür löpür için gitsin!. 😄
Afiyet olsun 

2 cl jamesson
4 cl baileys
8 cl kahve 
6 cl süt
5 adet buz
Shack shack 
benim ortalama tarifim bu.

Şekeri daha yoğun olsun isterseniz. 
Bir tatlı kaşığı nescafeye dolu dolu iki tatlı kaşığı seker ekleyip azcık suyla eritip karışıma ekleyin. 
Kahve veya kramel şurubu varsa onuda kullanabilirsiniz. 

Baileys 'le yapılan diğer kokteyl tariflerimde yakında.

17.01.2019

Votka nasıl içilmeli?


  Votkayı rezil etmekte vezir etmekte bizim elimizde. Söz konusu sarhoş olmak değil, ictiğinizden keyif almaksa doğru yerdesiniz.
Votka denince alt tarafı saf su ve etil alkol diye kızarım.
Ne bekliyorsunuz ki yanii, tabiri caizse karaktersiz bir içecek. Bir viski değil yani. İşin özüne inecek olursak da, her votkanın kendine has bir yapımı var aslında.
Farklı markaları daha uzun sürede deneyimledikçe damak zevkiniz bunu algılamaya başlıyor. Nasıl ki hergün aynı yemeği yediğinizi düşünün içeriginde kullandığınız o yemeğe asıl tadını veren şey değiştikçe verdiğiniz tepkiler gibi. En sonunda tabii ki ne yaparsanız yapın tek bir tarife bağlı kalırsınız.
  Votka yapımında her marka kendine özgü farklı malzeme aromalar kullandığı için  tatları çok farklıdır. Bunu ayırt edebilmekse uzun bir süreç isteyebilir.
  Tabii bu süreçte artık votkayı sek içenlerden olmanız kaçınılmaz bir son olabilir :)
  Barda çalışmaya başladığım ilk üç ay sek votka istendiğinde "eee yuhhh ama" diye içimden bolca geçirmişliğim oldu.
Siz diyin cahillik, ben diyim büyük konuşmak . neysee


 İşin kötüsü aslında herhangi bir içeceğin, en başta meyve suyu kola enerji gibi ürünlerin içersine katılmasıymış. Buda tecrübeyle sabit. Çünkü arkadaşın bu durumda amacı içmek değil, sadece sarhoş olmaya çalışmak.

 "Aroması yoğun sekerli içeceklerde votkadan bi performans beklemeyin."

 Klasik olarak kokteyl yapiminda,
uyumlu meyvelerle alkol olarak, ve diğer alkollerin alkol miktarını arttırmak amaçlı kullanılır.
 Bunun haricinde her hangi bir şekerli içecek şurubuyla karıştırıldığında likör olur. Haliyle aromalı votkalar aslında likör sayılır ama normal liköre göre alkol oranı daha yüksek olduğundan içimi daha da keyifli gelebilir.
  Elinizde aromalı bir votka varsa sodayla tüketmenizi  önerebilirim. Veya aromasına uygun meyvelerle sek olarak da içebilirsiniz.

  En yanlış şekilde tüketimine örnek verecek olursam. Kolaya vanilya, çilek, bögürtlen, elma vs  şurubu kattıgınızı düşünün, o sadece vanilyalı kola olacaktır.
 Yani şeker ve aroma miktarı ne kadar az olursa votkaya o kadar sadık kalabilirsiniz.


  Haliyle Votka içimine en çok yakışan taze meyvelerdir. Tamamen zevkinize kalmış ne kadar meyve varsa bir bardağa esit miktarda dilimleyip (bence en uyumlu olanlar) "limon,portakal,greyfurt,çilek, yeşil elma," hatta kivi kavun ayva olabilir. Tatlı ekşi meyvelerden bir kombin olusturmak. Ölçülü veya ölçüsüz Votkayı ekleyin.  Üzerini yarım limon ve portakal suyuyla (elinizde sıkarak) tamamlayabilirsiniz. Sonrasında kaşık yada çubuk yardımıyla hafifçe karıştırıp içeçeğinizi hem yiyip hemde keyifle yudumlayabilirsiniz.


Püf noktası- aromaların birbirine daha iyi karışması için biraz beklettikten sonra için. Asit için cok az soda, tercihe göre meyveli soda da ekleyebilirsiniz. Afiyet olsun :))

Son olarak fiyat ve tat olarak en iyi marka bence Wyborowa Vodka



Olmayan Sevgiliye Mektup


  Mutluluğunda gözüm yok ama sana karşı bencilim hala. Birlikte düşlediğimiz hayatı yaşıyorsun, benden uzakta. Sitem değil bu, sadece bilirsin ya hani, saçının teline nasıl da değer verirdim. Şaşırır mana veremezdin, yine de gülerdi yüzün.
 Ciğerlerime çekemediğim kokun ezberim. Adın sol gögüsümün altında geçmek bilmeyen bir yara. Ne zormuş böyle, tüm yollarım sanayken seni bulamamak. Yine söylüyorum, seni görememe ihtimali bile beni korkuturken nasıl unutmak zorunda kaldım bilemezsin.
Ne zormuş, olumsuzluklara rağmen kalem olup seni sadece kağıda anlatabilmek.
  Ne zormuş kadere sitem bütün şarkılarda seni görmek.
 Efsane olalım herkes bizi konuşsun diye sevmemiştim. Sıradan sessiz bir çocuğun gözleriydi benimki. Tek yapabildiğim "sana zarar gelmesin" diyerek el açmaktı. Sense zor olanı kendine amaç ettin. Hala korkuyor yüreğim.
  Kıyamazdım ben sana, gözlerim dolar severdim. Kusursuz severdim. Çokta güzel severdim.
   Kimse benzemezdi ki, benzemiyor sana.
Çok yolumu kaybettim. Raslantılarım acılarım oldu. işittin ama hiç yoktun ilk gözüm.
Neden hep yoksun?
Yaşlandı ruhum.
Gel dediğinde gelemedim.
Gel dediğimde gelmedin.
Aramızdaki görünmez duvar, nasıl yıkılır bilemedim.
Dönülmez yollardayız şimdi.
Cahilliğimiz hatalarımız, hatalarımızın bedeli mutluluk gibi görünse de mutluluğunda bir bedeli var. Derin yaralar, o sonsuza kadar bizimle kalacak.
Diliyorum, hayat seni hep güldürsün.
Solmasın hiç eşsiz gülüşün.

Anılarım Bomboş yayınından.

1.01.2019

Alkolleri Tanıyalım 'mizah

2019 girerken pijama terlik yapmış olsamda ilk yazım biraz yılbaşı keyifcilerine hitap etsin istedim. Biraz espirili ama bilenlerin gayet anlayabileceği bir dilde alkolleri tanıyalım. ❤


Jagermeister
Şifadır. Mideye hazımsızlığa iyi gelir. Shot içilir, içilir, buzlanır portakallanır içilir. İçilir....içilir...


Beefeater
Diyetlerde ara öğün olarak bir adet salatalıkla birlikte üzerine hafifce limon sosu ekleyip tonic yardımıyla afiyetle tüketilebilir. Baş ağrılarına, kabızlığa iyi gelir.

Gordon's
Buz gibi Vişneeee Gordonnns.


Jack Daniels
Fıçıda durduğu gibi şişede durmaz. Aşk yapar.Öper, gömer, gömçürür. Sıkça dekor amaçlı kullanılır. Boy boy Jack leri tiniminicik Jack cikleri patruşka bebekler gibi dizili görmek mümkündür.


Gentleman
Bir adet gülle birlikte kız tavlama amaçlı kullanılır. Naiftir etkilenmemek mümkün değildir.


Jameson
Kahve içersinde, tercihe göre kahve dışında,  yer yer zaman zaman belirli aralıklarla keyif amaçlı, amaçsızca aralıksız olarak tüketilebilir.


Jim Beam
Sessiz bir yılan gibi ne zaman sokacağı belli olmaz. Hemen uzaklaşın!


Black Label
Soğuk kış günlerinde, sokakta,parkta, nöbette, karda, evde, sobanız bozulduğunda, elektirikler kesildiğinde, faturaları yatırmayı unuttuğunuzda. Isınma amaçlı kullanılır. Anında etkilidir, fazla tüketildiğinde yan etkisi; karakış demeden soyunma yapabilir. Yazın varil varil su içme isteği uyandırır. Asabiyet yapar.
Ayarında dikkatli tüketiniz!


Baileys
Bir kadına bir şişe Baileys verin. O size pasta versin. Kek versin. Kahve versin, bir bardak sütle versin.
Bir erkeğe Baileys verin. Yavaşca kapağını açıp önce bir koklar, sonra ağzına götürerek içer içer içer. "Zeytinyağı gibi nede güzel aktı gitti" der şişeyi elinize verir.


Baker's Field
İyyy baileys mi içimi bayar "tatlı sevmiyom ben" diyenler tatlı kırizlerinde bardağı tepesinde üç kere tavaf ettirerek şifalanabilir.


Malibu
Akşam yatmadan önce, tatlı krizlerinde eş dost akraba ziyaretlerinde. Sütle meyveyle, baileysle, sevgiyle ilgiyle coşkuyla yaz sıcaklarında buzlu buzsuz iyi günde kötü günde hastalıkta sağlıkta evet evet evet!


Cointreau
C vitamini deposudur. Gribe astıma bronşite .... Portakal limonla birlikte biraz jackle, bazen agave suyuyla , genelde limonla, kızılcık şerbetini limonlayıpppp. Hiç olmadı gece yatmadan önce masaj yağı olarak kullanılabilir.


Disaronno
Cool görünür. Dışı sert içi yumuşaktır. Nereden çıkacağı belli olmaz ama öyle herkese de yar olmaz.


Olmeca
%100 Agave suyu olmamakla birlikte tüm limon severlere selam eder. Zayıflatır, dinçlestirir, özgüven verir. Afrodizyak etkilidir. Hi Margarita!!


BUDA KENDİNİ GÖSTERME ÇABASI İÇERİSİNDE😒


Roberto Cavalli
Kendisi bir başına bütün votka familyasını temsil etmek adına gelmiş. İçeriğinde Absolut olabilir, Smirnoff olabilir dışı mühim değil. Wyborowa olursa bolca tüketilir. Tüm meyvelerde tatlandırıcı olarak kullanılır. Meyve diyorum. O suyu değil. Vişne votka değil. Enerji votka değil. Kola votka değil. Son 3 şıkkı duymamış olayım. Swepps Bitter limonla deneyin. Limonla limonnn.
Hayır duymamış olayım, kola değil enerjiii değil, vişne değillll


Absolut
Her türlü aromatik çeşide sahip olup tüm maden sularına hizmet etme aşkıyla yanıp tutuşan bir likör - votka -votkalikör -votlik- neyseee

30.12.2018

MilkySip


Macaristan malı.
100g için 1683 kj - 396 kcal
Yağ lif protein tuz hic biri yok, içersinde anlayacağınız şeker var ve 99 g seker olduğu zaten pakette açıkca belirtilmiş. Pipetin her birinin iç miktarı 30 g. Bana göre çocuğun eline bir paket tatlı sakız vermekle aynı şey gibi. Avantajlı tarafları var tabii. Bir kere çok pratik bir ürün.  Süt içmeyen çocuğa eğlenceli geldiği için, belki sütü sevdirebilir. Ama öyle net keskin bi aromasi yok. Bu yüzden bir bardak süte tek pipet yetmeyebilir.
Tek bir büyük bardağa birkaç pipet batırıp aynı anda kim daha çabuk bitirecek gibi oyunlar oynanabilir. "Daha çok süt içenin şekeri daha çabuk erir."

 Bir diğer avantajı en kolay yoldan hazır paketlete göre daha az zararlı kalorisi düşük milkshack yapma kolaylığı sağlıyor. Direkt sütün içine bırakıp pipetle sütü içerek pipetin içersindeki aromayı almış oluyorsunuz. Normal bekletmede ortalama 5-7 dk içersinde pipetteki şekerler erimiş oluyor. Dışarıda şurupla yapılan bol şatafatlı milkshack lere göre hayli hayli daha az zararlı.
 Peki ben bunu tekrar alır mıyım? Hayır. Farlı şeyler denemeyi seviyorum aldım denedim bitti. Sağlıklı yemek proğramıma dahil edemediğim hiç bir şeyi zaten çocuğuma yedirmek istemem.
Pipetleri atmayıp yıkayıp tekrar tekrar kullanabilirsiniz.


25.12.2018

Bir resim Bin şükretme sebebi


Bir zamanlar bu resmi görünce "böyle bir kızım olsun" diye Dua ederdim.
Sonsuz Şükürler Olsun...

Haribo Çeşitleri

Evime ilk yerleştiğim sıralar markete gidip geldikçe çok fazla Haribo aldığımı fark ettim. Sonrasında iceleme yazısı hazırlamak istemiştim ama nasip olmadı :) Üzerinden epey bir zaman geçsede asla eskimeyeceğini düşüdüğüm Haribo şeker inceleme yazısını paylaşmak istedim. 

24.12.2018

Yeni Yıldan Beklentilerim 2019 (mim)

  Bu yıla girmeden hemen önce dileklerimizi yazıp keyifle okumuştuk. Nelerin gerçekleşip nelerin gerçekleşmediğine tekrardan değindim. Şimdi ise yeni yılda yeni hayallerle tekrar yazıyorumm :))

Evvvetttt!

Huzurlu Bir Evlilik
Huzur huzur huzur! Önce huzur. Kızıma ve bana hayır getirecek "iyi ki evlenmişim, iyi ki bu adam benim hayatımda, iyi ki benimle, iyi ki iyiki ... "diyeceğim bi evlilik diliyorum. Aile olmak, herşey olmak. İyi ki demeyeceğim bir hayatı istemiyorum.


------------------------------
Kariyer Yapmak
Evvett! Ben ve kariyer yapmak. Barın içerisine ilk girdiğimde Barmaid olma düşüncesi aklımın ucundan bile geçmedi. Bi amaç güderek başlamamış olabilirim ama ortamı keşfedip çok çabuk uyum sağlayınca bir an önce Barmaid olmalıyım dedim. Yükselmek için epey bir çırpınmam gerekiyormuş "barın dışında!" Tamam dedim. Baktım mutlu olamıyorum, sıkılıp bunalıyorum. Ölümüne bar içinde bulaşık yıkamaya razı geldim. Yeter ki sistemden uzaklaşmayayım. Şimdiki hedefim eğitim alıp yukselmek. Mixoloji okuyarak sonsuza kadar Barmaid olarak çalışmaya razıyım. :))

İlk special kokteyllerim
--------------------------
İyi Bi İş İmkanı + Okul
İyi bir geçim saglayacak ücrette sorunsuz çalışma imkanı sunan yönetimiyle güvenilir iş imkanı. Reklam başlığı gibi oldu, neysee. Ne yapalım kuaför sektöründe olduğu gibi bu işte de kimsenin bi ayarı yok. Yaptığımız iş burnumuzdan gelmesin ne olur çok mu zor acaba! diyerekten, Çalışma saatleri içerisinde Çağrı'ya bakabilecek iyi bir okul bulamazsam çalışma hayalim hayalden öteye geçemeyebilir.

----------------------------
Minimalist Yaşam
Sade şık bir evim olsun. Çok sade küçük ama ferah. Bunun için de yaşadığım yerde yeni iş imkanına göre yeni bir eve taşınmam gerekiyor.
Hatta eşyalarımı seçtim bile!

-------------------------------
Bulgaristan ve Kıbrıs Gezisi
Gezi fikri son zamanlarda baya aklıma yatıyor. Uzun zamandır da merakım vardı. Çok ama çok merak ediyorum. Özellikle balkanları. Nasıl ve ne zaman olur hiç bilmiyorum. Mucize neredeyse gelsin bulsun beni iş seyahati bile olur yeter ki 1 hafta gittiğim her yeri karış karış gezebileyim 😄

-------------------------------
Dövme Yaptırmak
Omuzuma Küçük bir Agave'cik, elimin kenarından  bileğime doğru uzanan Dua Çağrı ve yüzük parmağıma yüzük yerine isim yazmak. Belki ileride birde düş kapanı yaptırırım. Kim bilir...
-----------------------------
Harry Potter Set
Yıllarca alıp alıp kaybedip onlarca kes okuduğum halde her seferinde yeniden hayranı olduğum, çocukluğumun ergenliğimin baş tacı Harry potter kitap setine yeniden sahip olmak istiyorum. Hep gözümün önünde dursunlar. Okumasamda bakıp bakıp mutlu olayım. Yeni baskı degil ama kesinlikle değil. En eskisi. Amin


Okuduğunuz için teşekkür ederim. Galiba, süre şu an benim için başladı. ((:

22.12.2018

2018 YOUTUBE'da en çok kimleri izledim


Merhaba bu yıl "2018" Youtube da en çok nelere sarmışım paylaşmak istedim. Böylece ilginizi çekenleri takip edebilir, benzer şeyleri önerebilirsiniz. Ayrıca böyle bir başlık altında blog yayını yaparsanız bana da link bırakmayı unutmayın. Merakla bekliyorum. 
   EfeDesing adlı kanal sevdiğim iki sanatçıyı bir araya getirince kendimi sık sık bu kanala tıklarken buldum.
Sagopa Kajmer ve Ahmet Kaya Arka Mahalle en sevdiklerimden oldu.

-------------------------
Hazır Müzikle başlamışken bu yıl en sevdiğim isim Feride Hilal Akın oldu. Tek kelime ile"kusursuz"  bir ses bütün şarkılarını severek dinliyorum.

------------------------
Oğuzhan Uğur'un dahiyane görüş ve yorumlarını yılmadan bıkmadan 7 gün 24 saat aralıksız dinlebilirim. Abartmıyorum. İyi ki var. Her fırsatta açın açın izleyin. Gülün eğlenin aynı zamanda ufkunuz açılsın.

-------------------------
Yiğit Can ve Onur Can Gençer ikizlerin eşsiz iki muhteşem kanalı. 
"Muhteşem" diyorum çünkü Türkiye de içecek yapımı konusunda böylesine bilgi ve tecrübe kokan başka bir kanal bulamazsınız. 
Yiğit Can'ın sunumuyla Twins Coctail kanalı bol bilgi konuk ağırlıklı akıllı bir kanal olurken. Part Tube aksine Onur Can'ın  kişiliği ile bol kokteylli renkli bir kanal. 
Her türlü tarife en güzel yorumuyla bu kanalda bulabilirsiniz. ikisini de takip edin çünkü onlar ikizler. 😄

Akıllı ve Serseri Bıdık 
---------------------------
Son olarak fazla uzatmadan Büşra Pektaş 'ın kanalından bahsetmek istiyorum, Çok doğal samimi, sempatik ve çok güzel ! -ama bizden -egosuz hanım hanımcık bazen serseri her haliyle ilgi çekici kızımız. :) Kanalında ne var derseniz. Öyle kendi halinde, kendi ekmeğinin hayatının peşinde. Her şeye rağmen dimdik ayakta. İzleyin göreceksiniz. 


30.11.2018

Yeni Yıldan Beklentilerim -2018'de Gerçeklesenler!


Yeni yıldan beklentilerim diye bir mim'edavet edilmistim 2017'nin sonlarında. (Burada) 2018 de gerçekleşmesini istediğim ne varsa döküldüm bende. Yazının gücüne her zaman inanmışımdır. İyiki de inanıyorum. Nelerin gerçekleşip nelerin gerçekleşmediğine dair ne varsa bildirmek şartıyla kabul ettiğim bu davette 1 yıldır neler yasadığımı az çok biliyorsunuz.
Yine de anlatayım....

İlk olarak Doğru İnsan demiştim.
"Gelecekte hayatıma girecek olan insanın bir an önce karşıma çıkıp beni doğru olduğuna inandırması." özgürlük adına yeni bir meslek dalı ve bu yolda karşıma birden çok seçenek insan çıkması olası bir durumdu. Ama hiç kimse bana onun gibi bakmıyordu.

Ekonomik Özgürlük
Bilmediğim bir alanda iş fırsatı buldum. Hiç suphesiz başladım. Ve ilk defa bir işi yaparken eğlenip mutlu olduğumu kesfetmem sadece 3 günümü aldı. Bu kez sanslıydım aslında hayatımda ilk kez iyi insanlarla karşılaştım. Bana açtıkları kucak sayesinde her günüm nasıl bittiğini anlamadan geçip gitti. Ben barda barın içinde olmaktan gerçekten çok mutluyum :)

Ayrı Ev
Aslında hikaye tam burada başlıyor. Kızımla hoş vakit gecirebileceğime inandığım bir yerde site içersinde ufak bir ev tutarak başladım. İlk bir aydan sonra tatil yapma düşüncem lüks bi otelin barları arasında koşturarak geçince yalan oldu. Şuan işsiz olsamda, tasınacak olduğum yeni evimde yeni dostlarımla birlikte hayatıma devam etmeyi umut ediyorum.

İdeal Kilomu Korumak- Gözlük Takmaya Alışmak
O kadar içeceğin arasında çalışınca ideal kilomu korumayı tabii ki başaramadım. Çok hareketli çalıştığım için yemedigim ne varsa da kasıtlı kasıtsız yedim içtim. 😄 Pastalara cips ve çerezlere rağmen uzun bir süre de hiç kilo almadım. iş çıkışı muhabbetleri de eklenince 48 den 52 ye cıkıp öylece kaldım. Sonuç soguk havaların bastırması bana 3 kiloya daha maal oldu. Şuan eski sağlıklı yeme programıma geri dönmüş bulunmaktayım.
Gözlük alışkanlığı ise hala edinemedim! . Garsonluğu sevmediğim için iyi de bahanem oldu. Olsunnn :))


Sevdiğim Kitaplara Vakit Ayırmak
Henüz vakit ayıramasam da, ilk 3 ay maaşımın bir kısmını okumak istediğim kitaplara gömdüm! Tabii artık Ozpack'liyim 👊 kozmetikle besleniyormuşcasına evden çıktığım için de digerlerini pas geçerek teknolojiye gelen zammı kınıyorum. Hala bi bilgisayar alamadım, huhhh


'En Çok Okunanlar