25.09.2023

Kimler Kimler Yok Artık Burada

  Merhaba, herkesi her şeyi hepinizi özledim diyebilmek için bugün buradayım. Bir kez daha zamanı geriye alabilmeye ihtiyacım var. Sanmayın ki yazmaktan vazgeçtim. Hiç vazgeçmedim. Kariyerimde ilerleyebileyim isterken kendimden çok fazla taviz verdim. yazıyorum kağıt üzerine ama burada olamamanın sancılarını çekiyorum. Çoğunlukta benim gibi belki de artık yok, yada ben unutuldum çoktan bilemiyorum. Yazmayı, aklında ne varsa uzun uzun anlatmayı seven bir Tılsım vardı oda artık yok. kısa cümleler kuran konuşmayı pek de sevmeyen birine dönüştüm galiba. Ama hala yüzüm gülüyor merak etmeyin. Anlatırken eğlendirmek benim genetiğimmiş. Tembellik edip yazdığım iki kelimeyi kenara atıyorum. Anlatacak çok bir şeyim yok yani, akıllandım galiba. 

  İstediğim ne varsa ben elde edene kadar değersizleşiyor ayaklar altına atılmış oluyor sanki. Bar şefiyim artık pek bir önemi yok, tıpkı çıraklıktan ustalığa ulaştığım gibi. Kuaför olmanın hiç avantajını yaşayamamıştım. 16 yaşından beri yazıyorum, şuan 32 yaşındayım. Türkiye'de ki Forum sayfalarına ev sahipliği yaptım Blogger oldum, kime ne? Örnekleri çoğaltabilirim ancak başarana kadar hepsi. sonrası değersiz gibi. 

 yazar kimliğimi aldım ilk şiir kitabımı çıkarttım, ikinciyi planladım. Sizler daha ilkinden bile haberdar olamamışken. Şu linkten >> öteye gitmeden ayaklar altına atmayı başardım. Yine de okumaktan yazmaktan hiç vazgeçmek istemiyorum.Çünkü en iyi dostlukları ben bu yolda kazandım. bakın, dönüp dolaşıp her defasında özledim diyebiliyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^