27.07.2022

AŞKIN HER BOYUTU ' YAZAR KİMLİĞİ

 Tılsım Yılmaz kimdir? Gelin biraz yakından tanıyalım. Yazar diyince, kendisini yazar olarak tanımlamayan, kitap ve hayvanlara müzik dinlemeye tutkuyla bağlı, çocuk mu olgun bir bayan mı diye kafanızı karıştıracak birisi olarak tanımlayabiliriz. 16 yaşından beri 16 yaşındayım, diye gururla takdim eder kendisini bize. 1991 yılında 27 temmuz günü doğmuş. Ailenin ikinci çocuğu.

💥"Kendimi bildim bileli yazıyorum. Yazmak benim için bir terapi yöntemi." Diyor. İnsanlar genel olarak zihnindekilerini ya sustururlar yada bunu etrafına konuşarak yayarlar. Ben ise kağıda kaleme anlatıyorum. Birileri tarafından anlaşılıyor kabul görüyor olmak benim için çokta önemli değil. Yazınca unutuyorum, okuyunca hatırlıyorum diyor. 

Eğitimini güzellik uzmanı olarak tamamlamış. 'Ama bu benim mesleğim değildi. Ben zaten saç kesebilir, manikür yada makyaj yapabilirdim. Kuaför olmayı meslek olarak benimseyemedim. Devlet tiyatrosunda olmak içerik üretmek doğuştan benim işimdi hep hayal olarak kaldı. Çünkü bu mantıksız bir karardı. Bir süre de İnternet üzerinden çalıştım. Yani  sırf yapabiliyorum diye yaptığım hersey dışında, bir tesadüf yada şans eseri diyebilirim hayatımın işiyle tanıştım. Gerçek hayatta ben barmaid olarak çalıyorum. Yeni nesil kahve yapımını ve alkollerle oyuncak gibi oynamaya bayılıyorum. Yeni tatlar denemek üretmek gerçek bir mutluluk. Zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum..


➡️Ne sıklıkla yazdığını merak ediyoruz. ?

Yıllardır blog yazıyorum, hikayeler hatta internette bir dönem günlük tutuyordum. Ayrıca içerik olarak o an neyle ilgileniyorsam. Tüm bunların yanında şiir yazmak özel bir çaba gerektirmiyor. Günün her hangi bir saatinde istasyonumun başında elimde telefon şiir yazıyorum. O an yeri mi diyeceksiniz belki ama evet tam yeri. İnsanlar ne yaptığımı bilmiyor. Birisiyle mesajlaştığımı düşünmeleri benim için yeterli. Hislerim ne yazmamı istiyorsa çekinmeden yazıyorum.

Geçmiş zamanda yaşamış şairler gibi dolu dolu yazabilmeyi, o günü okuyucuya bire bir hissetirebilmeyi çok isterdim. Bu modern zamanda şair olmak mı belki de ancak bu kadar olabiliyordur. 60'lardan gelmişim gibi çok özlüyorum o dönemin şairlerini.


#askinherboyutu #kitap #yazar #yazarlar #şiir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^