28.12.2023

Nerede Yaşasam?


Hatırımda kalan hiç iyi bir anı bırakmamış ardında.
Beni sahiplenmediğini biliyordum.
Dert edecek bir durum yoktu.
Sadece güzel sindirmişti.
Susmasam da yapamadım. 
O yaptı. 
Benim yapmam gerekeni yaptı ve beni kurtardı. 
Hiç hayatımda olmamış biri, yüzünü dahi anımsamadığım.
Duyuyorum bazen Bi isim, konuşuluyor bir şeyler.
Benim yaşadıklarım bana anlatılıyor bazen.
Doğru diyorum olmuştu böyle şeyler, ama niye konuşuluyor ki bu şimdi.
Bilmiyordum öğrenmiş oldum bildiklerimi.
Birileri var çirkince, beni de bozmuşlar kanımca. 
O ben değildim.
Şimdi ki ben olsa bırakır mıydı beni onların yanında.
Neyse ki, hiç tanışmadık.



>Nerede yaşayacağıma karar veremiyorum. Bu yüzden önce dünyayı dolaşacağım, sonra karar veririm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^