24.12.2018

Yeni Yıldan Beklentilerim 2019 (mim)

  Bu yıla girmeden hemen önce dileklerimizi yazıp keyifle okumuştuk. Nelerin gerçekleşip nelerin gerçekleşmediğine tekrardan değindim. Şimdi ise yeni yılda yeni hayallerle tekrar yazıyorumm :))

Evvvetttt!

Huzurlu Bir Evlilik
Huzur huzur huzur! Önce huzur. Kızıma ve bana hayır getirecek "iyi ki evlenmişim, iyi ki bu adam benim hayatımda, iyi ki benimle, iyi ki iyiki ... "diyeceğim bi evlilik diliyorum. Aile olmak, herşey olmak. İyi ki demeyeceğim bir hayatı istemiyorum.


------------------------------
Kariyer Yapmak
Evvett! Ben ve kariyer yapmak. Barın içerisine ilk girdiğimde Barmaid olma düşüncesi aklımın ucundan bile geçmedi. Bi amaç güderek başlamamış olabilirim ama ortamı keşfedip çok çabuk uyum sağlayınca bir an önce Barmaid olmalıyım dedim. Yükselmek için epey bir çırpınmam gerekiyormuş "barın dışında!" Tamam dedim. Baktım mutlu olamıyorum, sıkılıp bunalıyorum. Ölümüne bar içinde bulaşık yıkamaya razı geldim. Yeter ki sistemden uzaklaşmayayım. Şimdiki hedefim eğitim alıp yukselmek. Mixoloji okuyarak sonsuza kadar Barmaid olarak çalışmaya razıyım. :))

İlk special kokteyllerim
--------------------------
İyi Bi İş İmkanı + Okul
İyi bir geçim saglayacak ücrette sorunsuz çalışma imkanı sunan yönetimiyle güvenilir iş imkanı. Reklam başlığı gibi oldu, neysee. Ne yapalım kuaför sektöründe olduğu gibi bu işte de kimsenin bi ayarı yok. Yaptığımız iş burnumuzdan gelmesin ne olur çok mu zor acaba! diyerekten, Çalışma saatleri içerisinde Çağrı'ya bakabilecek iyi bir okul bulamazsam çalışma hayalim hayalden öteye geçemeyebilir.

----------------------------
Minimalist Yaşam
Sade şık bir evim olsun. Çok sade küçük ama ferah. Bunun için de yaşadığım yerde yeni iş imkanına göre yeni bir eve taşınmam gerekiyor.
Hatta eşyalarımı seçtim bile!

-------------------------------
Bulgaristan ve Kıbrıs Gezisi
Gezi fikri son zamanlarda baya aklıma yatıyor. Uzun zamandır da merakım vardı. Çok ama çok merak ediyorum. Özellikle balkanları. Nasıl ve ne zaman olur hiç bilmiyorum. Mucize neredeyse gelsin bulsun beni iş seyahati bile olur yeter ki 1 hafta gittiğim her yeri karış karış gezebileyim 😄

-------------------------------
Dövme Yaptırmak
Omuzuma Küçük bir Agave'cik, elimin kenarından  bileğime doğru uzanan Dua Çağrı ve yüzük parmağıma yüzük yerine isim yazmak. Belki ileride birde düş kapanı yaptırırım. Kim bilir...
-----------------------------
Harry Potter Set
Yıllarca alıp alıp kaybedip onlarca kes okuduğum halde her seferinde yeniden hayranı olduğum, çocukluğumun ergenliğimin baş tacı Harry potter kitap setine yeniden sahip olmak istiyorum. Hep gözümün önünde dursunlar. Okumasamda bakıp bakıp mutlu olayım. Yeni baskı degil ama kesinlikle değil. En eskisi. Amin


Okuduğunuz için teşekkür ederim. Galiba, süre şu an benim için başladı. ((:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^