22.12.2018

2018 YOUTUBE'da en çok kimleri izledim


Merhaba bu yıl "2018" Youtube da en çok nelere sarmışım paylaşmak istedim. Böylece ilginizi çekenleri takip edebilir, benzer şeyleri önerebilirsiniz. Ayrıca böyle bir başlık altında blog yayını yaparsanız bana da link bırakmayı unutmayın. Merakla bekliyorum. 
   EfeDesing adlı kanal sevdiğim iki sanatçıyı bir araya getirince kendimi sık sık bu kanala tıklarken buldum.
Sagopa Kajmer ve Ahmet Kaya Arka Mahalle en sevdiklerimden oldu.

-------------------------
Hazır Müzikle başlamışken bu yıl en sevdiğim isim Feride Hilal Akın oldu. Tek kelime ile"kusursuz"  bir ses bütün şarkılarını severek dinliyorum.

------------------------
Oğuzhan Uğur'un dahiyane görüş ve yorumlarını yılmadan bıkmadan 7 gün 24 saat aralıksız dinlebilirim. Abartmıyorum. İyi ki var. Her fırsatta açın açın izleyin. Gülün eğlenin aynı zamanda ufkunuz açılsın.

-------------------------
Yiğit Can ve Onur Can Gençer ikizlerin eşsiz iki muhteşem kanalı. 
"Muhteşem" diyorum çünkü Türkiye de içecek yapımı konusunda böylesine bilgi ve tecrübe kokan başka bir kanal bulamazsınız. 
Yiğit Can'ın sunumuyla Twins Coctail kanalı bol bilgi konuk ağırlıklı akıllı bir kanal olurken. Part Tube aksine Onur Can'ın  kişiliği ile bol kokteylli renkli bir kanal. 
Her türlü tarife en güzel yorumuyla bu kanalda bulabilirsiniz. ikisini de takip edin çünkü onlar ikizler. 😄

Akıllı ve Serseri Bıdık 
---------------------------
Son olarak fazla uzatmadan Büşra Pektaş 'ın kanalından bahsetmek istiyorum, Çok doğal samimi, sempatik ve çok güzel ! -ama bizden -egosuz hanım hanımcık bazen serseri her haliyle ilgi çekici kızımız. :) Kanalında ne var derseniz. Öyle kendi halinde, kendi ekmeğinin hayatının peşinde. Her şeye rağmen dimdik ayakta. İzleyin göreceksiniz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^