30.11.2018

Yeni Yıldan Beklentilerim -2018'de Gerçeklesenler!


Yeni yıldan beklentilerim diye bir mim'edavet edilmistim 2017'nin sonlarında. (Burada) 2018 de gerçekleşmesini istediğim ne varsa döküldüm bende. Yazının gücüne her zaman inanmışımdır. İyiki de inanıyorum. Nelerin gerçekleşip nelerin gerçekleşmediğine dair ne varsa bildirmek şartıyla kabul ettiğim bu davette 1 yıldır neler yasadığımı az çok biliyorsunuz.
Yine de anlatayım....

İlk olarak Doğru İnsan demiştim.
"Gelecekte hayatıma girecek olan insanın bir an önce karşıma çıkıp beni doğru olduğuna inandırması." özgürlük adına yeni bir meslek dalı ve bu yolda karşıma birden çok seçenek insan çıkması olası bir durumdu. Ama hiç kimse bana onun gibi bakmıyordu.

Ekonomik Özgürlük
Bilmediğim bir alanda iş fırsatı buldum. Hiç suphesiz başladım. Ve ilk defa bir işi yaparken eğlenip mutlu olduğumu kesfetmem sadece 3 günümü aldı. Bu kez sanslıydım aslında hayatımda ilk kez iyi insanlarla karşılaştım. Bana açtıkları kucak sayesinde her günüm nasıl bittiğini anlamadan geçip gitti. Ben barda barın içinde olmaktan gerçekten çok mutluyum :)

Ayrı Ev
Aslında hikaye tam burada başlıyor. Kızımla hoş vakit gecirebileceğime inandığım bir yerde site içersinde ufak bir ev tutarak başladım. İlk bir aydan sonra tatil yapma düşüncem lüks bi otelin barları arasında koşturarak geçince yalan oldu. Şuan işsiz olsamda, tasınacak olduğum yeni evimde yeni dostlarımla birlikte hayatıma devam etmeyi umut ediyorum.

İdeal Kilomu Korumak- Gözlük Takmaya Alışmak
O kadar içeceğin arasında çalışınca ideal kilomu korumayı tabii ki başaramadım. Çok hareketli çalıştığım için yemedigim ne varsa da kasıtlı kasıtsız yedim içtim. 😄 Pastalara cips ve çerezlere rağmen uzun bir süre de hiç kilo almadım. iş çıkışı muhabbetleri de eklenince 48 den 52 ye cıkıp öylece kaldım. Sonuç soguk havaların bastırması bana 3 kiloya daha maal oldu. Şuan eski sağlıklı yeme programıma geri dönmüş bulunmaktayım.
Gözlük alışkanlığı ise hala edinemedim! . Garsonluğu sevmediğim için iyi de bahanem oldu. Olsunnn :))


Sevdiğim Kitaplara Vakit Ayırmak
Henüz vakit ayıramasam da, ilk 3 ay maaşımın bir kısmını okumak istediğim kitaplara gömdüm! Tabii artık Ozpack'liyim 👊 kozmetikle besleniyormuşcasına evden çıktığım için de digerlerini pas geçerek teknolojiye gelen zammı kınıyorum. Hala bi bilgisayar alamadım, huhhh


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^