25.12.2018

Haribo Çeşitleri

Evime ilk yerleştiğim sıralar markete gidip geldikçe çok fazla Haribo aldığımı fark ettim. Sonrasında iceleme yazısı hazırlamak istemiştim ama nasip olmadı :) Üzerinden epey bir zaman geçsede asla eskimeyeceğini düşüdüğüm Haribo şeker inceleme yazısını paylaşmak istedim. 


Haribo Tagada
Kalbim yumuşak, dışım çıtır. Gerçekten yemesi zor farklı bir şeker türü. Dışı karton içi kagıt köpük gibi :D kızacaklar belki ama öyle. yinede yeni tatlar denemeyi sevenler için keyifli gelebilir.
Çilek aromalı çilek görünümlü şeker.

Haribo Hearts & Loves
Sevgililer gününe özel tasarlamış kalp şeklide haribocuklar 
(......... Kadar tatlı) sevginin tadı. 
Çilek,portakal,siyah kuş üzümü,elma,limon,turp)
Yine özenli bir paket ama paketi kadar içeriğinin özenli olduğunu söyleyemem. Kalpler biraz daha ince ve büyük olarak tasarlansa yerken daha keyifli olabilirdi. Bana biraz sert gibi geldi.

Haribo Worms Fizz
Ekşisolucan
Tatli patates,siyah kuş üzümü,ebegümeci,elma,limon,turp
Eksi severler için en başarılı haribo çeşidi olabilir. Tam dengede bir tat.

Haribo Starmix
Elma,mürver,portakal,siyah kuş üzümü,kivi,limon,kırmızı kuş üzümü,mango,marakuya,kırmızı üzüm
İçeriği gerçekten sevimli. Özellikle yumurtanın şekli ve tadına bayıldım. Bama Diş versiyonunu hatırlattı.

Haribo Dinozor
Çilek, limon,ahududu
Soluncan sevenler bu versiyonu çek sündür yapamayacakları için şekil itibariyle sevemeyebilirler. 😄

Haribo GoldBears
Haribonun ilk orjinal ürünü 1922
Elma,mürver,portakal,kivi,limon,annas,çilek,ahududu,marakuya,mango,siyah kuş üzümü,kırmızı kuş üzümü,kırmızı üzüm

Haribo Worms
Solucan
Çilek,limon,portakal,ahududu,ananas,elma
Çek sündür bırak 😁

Haribo Roulette
Tatlipatates, havuç,siyah kuş üzümü,ebegümeci,limon,elma,turp
Bu paketi sırf çantada taşıma kolaylığından dolayı sevdim. Sert kapsül şekerlere benzese de yumuşacık. Ayı versiyonundan bi fark göremedim.

Haribo Twin Snakes
Tatli ekşi yılanlar
Elma, kiraz, yaban mersini, limon,portakal,siyah kuş üzümü
Ne çok ekşi ne çok tatlı ikisi bir arada ve uçlarından yapışıklar. içecek ve pasta süslemelerinde çok güzel durabilir. 

Haribo Teeth
Turp, Elma, Siyahkuş Üzümü
Haribonun en eski en sade çeşitlerinden biri. Eminim herkes bir kere dişine geçirmeyi denemiştir. Çocukken çok ama çok severdim. 

Haribo Tropifrutti
Portakal,muz,mango,marakuya,siyah kus üzümü,kırmızı kuş üzümü,kırmızı üzüm,kivi,alg,elma,havuç,yabanmersini
 Dışı ser içi yumuşak jelly. Her bir şeklin tek bir aroması var. Bu yüzden tadımı bence çok daha iyi.

Haribo Fun Gums
Tatli patates,havuç,siyah kuş üzümü,ebegümeci,turp,alg,elma,limon,karamel

Haribo Happy Cola
Kola

Haribo Jelly Chocs
Çikolatalı çilekli yumuşak şeker.
Olmuş mu? Gayette olmuş yanii.

Haribo Jelly Beans
Ekşi tatlı meyvelerden oluşan dışı sert içi yumuşak kıtır şeker. Tamamen sert şeker olsaymış çok daha tercih edilen bi ürün olabilirmiş. Haribo'nun bu yedikçe yediren özelliğinden hiç hoşlanmıyorum. 
yeşil elma,limon,ahududu,çilek,ananas

Haribo Fruity Basket
Ananas elma üzüm çilek greyfurt siyah kuş üzümü kivi limon mango havuç yaban mersini mürver çiçeği aromalarıyla tatlandırılmış.
Biraz tatsız bir paket gibi geldi bana açıkcası. Alfabe paketiyle aynı anda tüketildi ve kesinlikle harfler daha başarılıydı. 

Haribo Alphabet Letters
Çilek portakal ananas elma 

Haribo Ghostiy Gummies
Portakal limon kiraz
Cadılar bayramı temalı, hayalet demisler ama hayalet figürüne rastlamadım. Yarasa, kurukafa,mumya ve balkabağı var. Tadı gayet başarılı. Çoguna göre bir tık daha farklı gibi geldi. Hatta açar açmaz burnuma acı badem kokusu geldiği için içeriginde bu kokuyu verecek bir madde aradım ama bulamadım. Acı bademde yinede ısrarcıyım birşeyler o tadı yakalamış. Yanına bi acı badem likörü açasım geldi 😄

Sonuç olarak detaylı bakınca her birinin içeriğinin nrredeyse aynı oldugunu gorebiliyorsunuz. Çok ufak aromatik farklar eklenebiliyor, şekiller tamamen farkli özendirme konusunda başarılı. Zararlarına hiç değinmiyorum zaten herkes aynı şeyleri duymaktan sıkıldı. Faydası olduğuda iddia edilmiyor zaten. :) herşeye rağmen bi Haribo sever olarak. Klasik ayıcık versiyonundan hiç şaşmamanızı öneririm. Birde soluncan yiyin, eğleni  gülün mutlu olun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^