20.04.2016

Wee baby silikon meyve filesi

İnstagramda tam olarak bu paylaşımı yaptıktan sonra-...


  Yaz meyvesiz meyve Çağrısız olur mu hiçç 🙋 tabii #weebaby silikon meyve filesi sayesinde. Her minişe lazım bi ürün 🚼 delikli emzik sayesinde yiyemeyecekleri hiç bir meyve yok 🍌🍉🍒🍓🍍🍏🍇 üstelik diş kaşımak içinde harika💪

  ...facebook ta tartışma konusu oldu. Bencede gerçekten tartışma konusu çünkü bir taraf 6 aydan önce anne sütü dışında su bile verilemeyecegini savunurken, diger taraf ne mümkün olursa tattırılabileceginin hiç bir zararı olmayacagını savunuyor. Evet herkes kendince haklı olabilir ama ben iki tarafıda ne haklı nede haksız buluyorum. Çünkü Çağrı bugüne bugün iki aylık. Bencede kulaga oldukca erken geliyor gibi. Ama ben anne olarak bebegimi tanımakla hükümlüyüm. Bana göre cocugumda herseyi yiyebilme potansiyeli var. Cünkü güçsüz bir bebek degil. Gayet kontrollü bir sekilde tattırdıgım sürece huzursuz olmuyorum. Gayette icime siniyor fakat bir başkası benim yaptıgımı cocuguma yapamayacagı gibi bende bir başkasınınkine yapma hakkı görmüyorum kendimde. Bence tercih sizin hakkınız yemekse onların. Ayrıca şu su verme meselesine gelince. Bebekler su ihtiyacını sütten karşılarlar doğru. Peki siz hiç susamadığınız halde su içmek ister misiniz? Elbette hayır. Merak etmeyin bebeklerde ne verirseniz ihtiyacı kadarını alıyor. Yahu susuz hayat olur mu? İnsan vücudunun yüzde kaçı sudan oluşuyordu bilmiyor musunuz hala?? Valla ben Çağrı simdiden bir damla suyu geri çevirmezse mutlu oluyorum. Çocugumun eli yüzü açılıyor, canlılık geliyor sanki....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^