22.04.2016

Herşey güzel olacak!



Hayatımın hep bir geçiş dönemi olmuştur Temmuz ayı. Bu yüzden hep dogdugum ayı ugursuzluk dönemi olarak saymışımdır. Takii bugüne kadar... En son dogum gunumden bir hafta önce 21 Temmuzda  2 bucuk aylık hamile oldugumu ögrenmistim. Tam bu lanet zincirin kırıldıgını dusunuyordum ki, bir kac gun sonra esim ayrılmak istedigini ve bu yüzden bebegimden vazgecmemi istemisti. 27 Temmuzda dalga gecer gibi birde eve elinde pastayla gelince hepten lanet ettim dogdugum gune. Sanırım hayatımdaki en zorlu süreç bu oldu ama ben basardim. Yinede herseye ragmen sükrettim. Her gün her gece aklıma estigi her dakika sükretmeyi  borç bildim cunku. Simdi biliyorum ki, bundan sonra hersey güzel olacak. Dilerim bu Temmuz yine benim icin bir geçiş dönemi olur ve ben dogru insanlarla dogru yerde kızımla mutlu olabilirim. Hayat aslında hicte zor degil, gelip geciyor iste...
 "25 yas dilegim"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^