24.02.2021

Kuantum Kehanet Kartları

   Sandra Anne Taylor tarafından bu yıl piyasaya sürülen "kuantum Kehanet" oracle kartları. Deste 53 karttan ve bir açıklama kitapçığından oluşuyor. Enerji kehanet kartlarının hayranı olduğumdan beklentiyi epey yüksek tutmuş olabilirim. Enerjisinin böylesine temiz olduğuna inandığım farklı bir enerji uzmanı daha yok. O nedenle rahatlıkla tavsiye edebiliyorum.

      Deste hakkındaki kişisel görüşürüm.  Daha çok hissel duygu yoğunluklu. Bazı anlar gözümüzde canlanır gidip gidip geliriz ruhumuz bizimle konuşur, o konuşurken bazı soruların cevaplarını içimizde buluruz. O cevaplar ise bize yeni yollar fırsatlar sunar. Tam böyle birşey işte. Detaylı rehberlik sunuyor. Enerji kartları kadar kolay ve yüzeysel anlık enerjileri yakaladığını filan söyleyememem yani. Tam aksine daha güçlü bizimle butunleşebilecek bir deste. Alışmak zaman alabilir. Aşk evlilik aile çocuklar iş ve arkadaş konuları rahatlıkla bakılabilir. Insani değerleri yüksek gündelik meşguliyetlerimizi anlık durumumuz da neler hissettiğimizi vurgulayan bunlara rağmen istenilen sonuca nasıl ulaşabilecegimizi gösterebilir.

     *Niyet alarak yaptığım ilk açılımda evrende herşey sonsuz istemekten çekinme adapte ol derken, aşk konusunda aslında istemedigim birseyin bana iyi geleceğini düşündüğümü  söyledi. Buna rağmen istediğimi söyledim. O halde tek bir alana kanalize ol enerjini bölme sana iyi olacağına inandığın tarafa adapte ol. Bu ona güç ve cesaret verecek sana gelmek istiyor dedi. Bu açılım hoşuma gitti, (:

Şu fotoğrafın tatlılıgına bakar mısınız ...
Yoldan geldim yorgunum beni kabul et🤭

Yeni bir deste aldığımda ilk olarak kartları tek tek incelerim. Anlamlarına bakmadan bana ne anlam verdigi daha önemli benim için. Ardından hiç niyet almadan deste bana ne söylemek ister diye bi kaç kart çekerim. Görsel de, 3 kart çektim yanımda Çağrı da vardı. Aldığım mesaj gayet açık... "Elindekiyle gurur duy, bu sensin" 

Son olarak- yakın zamanda Sandra Anne Taylor ait Akaşik Tarot destesi de piyada olacak. Belki ilgisini çekenler vardır. Merak ettiğiniz sorular içinde buradayım.
Diğer destelerim hakkında yorumlarımı okumak içinde buraya tıklayabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^