23.02.2021

Hangi Kozmetik Ürünlerini Kullanıyorum?

Blogumda uzun zamandır kozmetik üzerine tavsiye deneme önerileri veya alışveriş olarak paylaşım yapmıyorum. Gerek de yok.  Ancak uzun zaman sonra kendi kişisel  bakımımla ilgili sıkça sorulan sorulara detaylı cevap vermek istedim. Bilmeyenler için tekrardan minimalist bir yaşam tarzını desteklediğimi vurgulamak istiyorum. Buna göre ben neleri nasıl kullanıyorum ne yapıyorum görelim. Öyle çılgınlar gibi alışveriş yapma aşkım olmadığını anladığımıza göre ilk olarak ilk görsel de görülen parfümden konuya giriyorum.
Herkesin bildiği Avon İncandessence parfüm bana ait artık üzerime yapışan tek koku. Neden bunu tercih ediyorum diyenler olacaktır. Çünkü dünyaca meşhur parfümlerden oluşan deli bi parfüm koleksiyonuna ve bilgisine sahibim.
 Özellikle Chanel markasına aşık olduğum bi gerçek ama ben uygun fiyatlı çok soft bir kokuya sahibim. 
Tüm bu detaylara rağmen koku hassasiyetim olduğu gerçeği de var. 😅 alerjik bir koleksiyoner! . En az 10 yıldır başka alternatifim yok. Vücut spreylerini edt olanları resmen dökme olarak kullanıyorum. Direk orjinal şişesiyle satın almıyorum yanii. 
Krem ve deodorantlarını ise hiç basarılı bulmadığım için uzak duruyorum.
Kendi parfümü öve öve bitiremem ama önermicem sürekli olarak ne kokuyorsun diyenlere gelsin.🙃 
Yahuu bu koku benimleyken güzel başkasında duyunca rahatsız oluyorum 🤭🤭
İçeriğinde
Üst notalarda zambak ve sıklamen orkide
Orta notalarda lale şakayık 
Alt notası orkide varmış.
Ben daha farklı birsey olduğuna da eminim.


Saç Bakımı 
Dalga dalga bazen dolaşık kabarık havalı duran saçlarıma gelince yüz yıllardır söylediğim gibi fön dahi çekmiyorum. Bi saç düzleştiricim bile yok hala. Önceden Gliss şampuanlar ile anlaşıp anlaşamazken indirimde Urban Care yıpranmış saçlar serisine şans verdim. İyi ki ama iyi ki dediğim! şimdiye kadar en iyi anlaştığım şampuan ve bakım kremini bulmuş oldum. 
Öncelikle minimal aşkım yüzünden paketlemesi çok hoşuma gitti. Miktarı az gibi dursada kullanımı yarım litrelik şampuanlarla aynı. Az bi miktar gayet iyi köpürüyor ve yumuşatıyor.
 Türk markası olması ayrı bi puan!
 Benim gibi çalışan farklı yerlerde kalan biri için taşıma kolaylığına değinmeden de geçemem.
Saç rengime gelince; her ay bir kez bazen iki kez boyuyorum. Orjinal kızıl olmadığımı yüzlerce kez söylemiş olsam da^ sanırım Marilyn Monroe gibi gerçek sarışın olmadan gerçek sarışın muamelesi görmeye devam edicem :)

Bundan 3 yıl önce vital ve artego boyalarını çok överdim. Renk skalasını bozdukları için klasik markette bulunan palette boyalarını tercih ediyorum. Umarım ilerleyen yıllarda onalarda artı bi alternetif aramak zorunda bırakmazlar. 


Vücut Bakımı
 Yağlı bi cilde sahip olduğum için vücut nemlendirme işine çok sıcak bakmasam da her gün yıkandığımı belirtmiştim.😇 Çalışan sürekli sosyal olan kişiler özellikle yıkanma konusunda çok hassas olmalılar diye düşünüyorum. Buda bana göre çok daha fazla kozmetik tüketimi demek ama olsun. Yıkanıp liflenmekten sinirleri bozulan vücudumu Nivea Q10 ile sakinlestiyorum. Diğer sebebine de sonra değinicem. Sıkılaştırma konusunda çok da etkili mi emin değilim ama klasik nemlendiriciden çok daha cazipmis gibi geliyor. 

Aynı şekilde güneş kremi de kullanmak zorunda kalıyorum. Antalya ve gündüz vardiyası. Güneş kum plaj iskele barlar sıcakkk  😄
Çocuklar için tam koruma tercih etmemin sebebi daha az zararlı olduğuna inanmak.
Garnier güneş kremlerini daha çok beğeniyorum bu arada. 
Deodorantları da aynı şekil. Sıcaklara dayanıklı ultra koruma roll-on ları iyiki ama iyiki! Bu seriden sonra başka deodorantlar kesinlikle yeterli değil! Kaç kat sürüp üzerine birde spreyleme yapıyordum. Artık hiç gerek kalmadı.

Yüzüme gelince nivea aqua yada garnier klasik su bazlı nemlendirici tercih ediyorum. Bunların dışında denediğim onlarcası akne sivilce ve yağlanmaya sebeb oldu. Ne yaşlılık ne göz altı kremleri! Loreal 'in ürünlerine gelince de itinayla anlaşamıyorum. 
♡Makyaj ve günlük yüz temizliğinde sadece hafif tanecikli temizleme peeling jelleri seviyorum.
 Extra hiç ama hiç birşey yüzüme sürmem. Ne soyulan maske ne kıl. Maske olarak sadece karbonat ve yoğurt karıştırıp cildimde bekletip yıkıyorum hepsi bu. 
Ağız bakımı 
Parodontax fazla söze gerek var mı diyorum hassas diş ve diş etlerine sahip olanlar için önererek geçiyorum. 


Küçük Yardımcılar
 Bunları göstermesem olmazdı ya. Yığınla ojem yok mesela! Tırnakları temiz gösteren ojeleri sevdiğimi fark ettiğimden beri diğer renklere hiç yönelmiyorum bile. Bi kaç kez sürdükten sonra yüzüne bakmamaktansa almamak en doğru karar gibi. El ve ayak için aynı' bittikçe de hep aynı renkleri alıyorum.  Aseton olarakta yine minimalist damarım yüzünden oje çıkartıcı ped. Marka fark etmiyor hangisi denk gelirse alıyorum. 
Resimden de anlaşıldığı gibi manikürümü kendim yapıyorum (manikürcüydüm ben zaten öf ya) tırnak törpüsü bile kullanmıyorum kırılmalarda o kısmı kesmeyi tercih ediyorum. 
○•Saçlarım çok kabardığı içinde tagle taraklardan ahşaba terfi ettim çok memnun kaldım hem daha az yer tutuyor 🤭🤭

▪︎Kas- bıyık işide bende ağda bantlarını sadece bıyık için kullanıyorum. İple geçmeyi kolaylaştırıyor ince tüyleri bile gördüğü için sadece iple yetinmek olmuyor tabii.

Kollara epilatör ^ tıraş bıçağını da bacaklara kullanıyorum. Bacak için hiç iyi bir seçenek olmasa da hergün üniforma giyen çalışanlar için hayat kurtarıcı. Mecburi hatta. Ağda yapacak kadar tüyleri  uzatacak fırsatımız olmuyor ne yazıkki. 
*Bu durumda vücut losyonunu neden deliler gibi kullandığımı anlamış oluyorsunuz. Bol bol nemlendirince batık ve sertleşme neredeyse hiç olmuyor.
*Sivilce yara yanık hatta sadece dövmeler için bepantenplus ayrılmaz parça

Son olarak Makyaj 
Bittikçe aldığım rimel eyeliner ve rujlar. Çok mu sabit fikirliyim acaba ? Yooo 😝 yeni ürünler elbette deniyorum ama memnun kalmadığım için tek sabit ürünlerim bunlar. Color tatoo far tek aydınlatıcı ^ far^ baz olarak çoğunlukta ise göz pınarını aydınlatmada kullanıyorum.
Ürünlerin isimlerini hemen yazıyorum.☆

●Her zaman her yerde kullandığım makyajı görebilmeniz için de fotoğrafım en sonda.●

♡TEN MAKYAJI İçin " Maybelline fitme kapatıcı fondoten 110 ve transparan pudrası.》

(Diğer serilerini+ Loreal+rimel+maxfaxtor+garnier gibi markaları da denedim olmadı) Fitme serisine on basar, güneşe neme dayanıklı dediginiz bi ürün varsa denemek isterim. 

Golden rose velvet matte 16
Avon marvelous mocha
Mac kinda sexy
Avon supershock mascara
Maybelline karting drama gel egeliler 01 24 hr
Maybelline color tattoo infinite white 24hr

Makyajımı görmek için 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^