21.08.2017

Seyahat çantamda ne var?

Çağrı madem annesine özenmiş, bence artık bezlerini kendi taşımalı.

  Merhaba çantamda ne var video ve yazılarını hem merak hemde fikir edinebilmek açısından meraklı biri olarak uzun zamandır böyle bir konuya değinmek istemiştim. Üstelik her fırsatta söylediğim gibi "çantaları" "çanta takmayı" sevmeyen ne kadar çok eşya o kadar hamalık prensibiyle yaşayan biri olarak! Bir bebek annesi olarak bile hala düzenli olarak çanta taşımamak için çözüm yolları arıyorum. bu durumda günlük çanta mantığından uzakta acil durumlarda bir iki günlük seyahatlerde yanımda ne taşıyorum o çantanın içinde hazırda beni bekleyen şeyler neler onlara bi değineyim istedim.


  Sırt çantasını taşıma kolaylığı açısından kendi mi bildim bileli çok seviyorum. Abartmış olmayayım bu yaşıma gelene kadar onlarca çeşit markadan farklı farkı minimum 100 adet çantaya sahip olmuşumdur. Tabii ki çantaya para vermiyorum. Babam bu işin içinde bulunduğu için ben istemesem de her an farklı bir model çantaya sahip olmam mümkün. Fakat ben yıllar için her zaman sevdiğim insanlara eli boş gitmek yerine bu çantaları hediye etmeyi tercih ettim. O nedenle bu yıl sadece sırt ve bavul tipi olmak üzere iki ayrı çantaya sahip olup uzun süre de yola bu ikisiyle devam etmeye karar verdim. 
  Gelelim çanta düzenime; daha geçen ay bi arkadaşımın çantasından çalan telefonu çıkartabilmek için dakilarca cebelleşmiş bulamayıp pes etmiştim. Bu yüzden hayatımın her alanında olduğu gibi eşyaları guruplara ayırıp belli düzende ilerlemeyi seviyorum.


  ilk olarak' Huggies ıslak mendil. bu ıslak mendile olan sevgimi her seferinde dile getiriyorum. Kızım için kullandığım gibi manyak çıkartmada müthiş müthişş müthişşş! o nedenle bile olmalı. Dene bunu kutusundan çıkan tester duş jelini el sabunu olarak çantamda bulunduruyorum ve tabii ki Selpak mendil. 

  Şarj aletim i-pad ait bir uzun kablo aslında ama bu uzunluğu sebebiyle telefonuma da kullanıyorum. bu büyük zarf şeklindeki çantayı ise sırf şu koca tableti koyacak bir şey bulamadığım için aldım. Görüntüleri telefonumla çektiğim için kabını cıkarttım :) sembolik olarak da olsa olmaz sa olmazlardan. Hala Note 2 kullanıyorum. telefonda büyüklük benim için gerçekten önemli. niye derseniz körlük derecesinde miyopum! Parfüm Avon İncandessence ' yıllardır uygun fiyatlı parfümler arasında en ama en çok sevdiğim. Evden çıkarken keyfime  göre farklı farklı parfümler sıkıp çıksam da bunu çantamda taşımayı seviyorum. Alerjim olduğu halde beni rahatsız etmeyen tek parfüm buysa bence kimseyi rahatsız etmeyecektir diye düşünüyorum.


  Cüzdanımda kimlik kartlar vs. dışında küçük bir not defteri ve kalem taşımayı seviyorum. bütün bilgiler şifreler numaralar okunacak kitap listesi alınacaklar vs hep bu deftere yazıyorum. 
Mavi kareli boş bez çanta Çağrı için kullanıyorum. Çıkmadan hemen önce 5 adet bez koyuyorum içerisine. Fuşya çiçekli silikon çanta, 2014 yılında Flormarın yılbaşında yapmış olduğu yarışmadan kazanmıştım. İşin komik tarafı ödül "makyaj seti"ydi anca gelen bu çanta ve içerisine zoraki sıgdırdıkları iki oje bir tekli far rimel bazı ve kalem rujdu :D  paketi alanların surat ifadesini tahmin edersiniz herhalde bende çok şaşırmıştım :) içerisinden çıkanlar asla kullanmayacağım renkte ve ışıltıda olduklarından bi arkadaşıma vermiş olsam da çanta bende kaldı. Günlük hayatta tam anlamıyla makyaj yapmadığım için içerisine acil durumlarda kullanırım diye rimel, ruj, kapatıcı, el kremi, lip balm ve bb krem bulunduruyorum :)


  Son olarak kulaklık, selfi cubuğu (Çağrıyla resim çekmeye çalışırken çok yardımcı oluyor), kendime ve kızıma yedek toka, zımbız ve ip ayrılmaz parçalarım olur. diş macunu fırça ve Sudo krem. acil durum kurtarıcısı. Bu kreme de Çağrı bahane en çok ben kullanıyorum bence. Eee birde numaralı gözlügüm ve temizleme mendilleri. Lise yıllarımdan beri gözlük takmaya alışamadık. Toplasam 10 kere bile takmadığım için artık burnumun ucunu bile göremiyorum.  :)  Pembe beyaz kapsülü unutuyordum. Kendim için ağrı kesici Çağrı içinse fitil var. çocukların ateşinin ne zaman nerede çıkacağı hiç belli olmuyor bu yüzden şuruptan bile pratik fitiller. Çünkü zaten doktoru üst üste bile atılabildiğini zararsız oldugunu söylemişti. üstelik daha çabuk tesir ediyor. Benden  bu kadar. 
 Birde 2014 de instagram da #çantamdanevar tag için şöyle bir resim eklemiştim. Ben unuttum gitti de, 2 gün önce tesadüf insangramda yine bu tagda gezerken kendi resmime farklı bi hesapta rasladım. üstelik benim resmimle aynı alanda bi yarışmaya katılmış. Özel eşyalarımı başkasının hesabında görmek hiç hoşuma gitmedi. Rahatsızlık duydum gerçekten. Ortada bir emek yok belki ama insanların özeline saygı duyulsa bari... Keşke...

Not: birde artık abur cubur taşımıyorum çantamda hıhh, kendimi tebrik mi etmeliyim? Çikolatan nefret ediyorum da ! o la laaaaaaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^