3.06.2017

Aşk

Turgut uyar demiş ki:
- En iyi ben yenilirim; dosta, düşmana, aşka…
Tomris Uyar demiş ki:
- Biri geliyor, hayatımıza bir makas atıyor, o yaşadığımız bölüm, bütünün dışına düşüyor.
Cemal Süreya demiş ki:
- Kim istemez mutlu olmayı ama mutsuzluğa da var mısın?
Edip Cansever demiş ki:
- Özlemim sanadır, varsın kar yağsın, daha yağsın seni arındırıncaya kadar.
Didem Madak demiş ki:-
 İnsan kaybolmayı ister mi? Ben işte istedim bayım. Uzaklara gittim. Uzaklar sana gelmez, sen uzaklara gidersin. Uzaklar seni ister, bak uzaklar da aşktan anlar bayım!
Sabahattin Ali demiş ki:
- Kaybedilen en kıymetli eşyanın, servetin, her türlü dünya saadetinin acısı zamanla unutuluyor da, kaçırılan fırsatlar asla akıldan çıkmıyor ve her hatırlanış da insanın içini sızlatıyor. Bunun sebebi herhalde “bu böyle olmayabilirdi” düşüncesi, yoksa insan mukadder telakki ettiği şeyleri kabule her zaman hazır.
Tezer Özlü demiş ki:
“ Haykırmak istediğim çok şey var. Büyük kayıplar yıkacak değil bizi. Açıkça birbirimizle konuşamıyorsak ben ağlamak, bağırarak ağlamak için bahçenin yeşillikleri gerisindeki odama geçiyorsam, biliyor musun, ne güzel ağıtlar içinde uyuyakalmak ? ”
Oğuz Atay demiş ki:
- Kelimeler albayım, kelimeler. Bazı anlamlara gelmiyor.
Attila İlhan demiş ki:
Çünkü ayrılık da sevdaya dahil çünkü ayrılanlar hala sevgili!
Metin Altıok demiş ki:
Öyle yalnızız ki bu panayırda, sevgimiz durmadan bir taşı ovar. Sevgilim aşk da uyar çevreye. Ve kendine parlak bir yalan arar.
Behçet Aysan demiş ki:
Kırgınım, saçılmış bir nar gibiyim sessiz akan bir ırmağım geceden. Git dersen giderim, kal dersen kalırım.
Nazım Hikmet demiş ki:
Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey, dünyanın en güzel sesinden en güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şey… Fakat artık ümit yetmiyor bana, ben artık şarkı dinlemek değil, şarkı söylemek istiyorum…

alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^