6.06.2016

Bugün itibariyle

 Boşanma davası için kadın hakları savunucularından ve daha nice avukatlardan onlarca yorum, yardım talebi gelmişti. Hamilelik süresince beni tanıyan ve okuyan herkes desteklerini hiç esirgemedi. Bunun için yazılan mesajlar arasında kadına dahi tazminat davasi açabilecegim yönünde, maddi, manevi, hamilelik, magduriyet, aldatma, ev açmama durumu gibi tazminat haklarım oldugu yönünde mesajlar aldım. Vakti geldiğinde hakkı mı arayacağımı söyledim. Evet, Simdi tam vakti!  AMA anladım ki tüm bunları yapabilmem için bana "hırs" lazım! Hırs içinse öfkeye. Öfke için de içimde  yatan derin bi sevgiye. Ancak ona karsı değil en ufak bir his,  yaşadıklarım hakkında söyleyebilecegim tek bir sitemim bile yok.  Herkes yanlış yapabilir evet... onun hayatında yapıp yapabilecegi bu büyük yanlış benim icin sadece geçmişi mi kirletmesi demek olsa da zarar degil. Çünkü sevmekten, güvenmekten asla vazgeçmicem. Şimdilik sadece en dogru olduguna inandıgım vakte kadar "Yılmaz" olabilmenin tadını çıkartmalıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^