17.03.2021

Siberian Wellness Kozmetik

   SiberianWellness ,1996 yılında Novosibirsk'te kurulmuş. Sibirya'nın doğal bitki örtüsünden el değmeden yetiştirildiği ve .-40 C ye bile dayanabilen bitkilerden 23 yıldır gıda takviyeleri, cilt bakım ürünleri üretiyor. Ürünler Dünyaca ünlü kalite belgelerine sahiptir. Sağlık bakanlığı,tarım bakanlığı onaylıdır. Yanii Ürünleri FDA onaylı ve A.B.D dahil 65 ülkede olan global bir firmadır. 7 yıldır Türkiye'de. 

  Yani çok yeni ve bizlerde yavaş yavaş her yerde duymaya başlayacağımızı düşünüyorum. 

                

 Ürün satın almak için instagram @cidemisik hesabını takip edebilirsiniz. Size her konuda yardım edebilecek güvenilir bir hesaptır. 
                
  Ülkemizde çok yeni ve buna rağmen kullanılanlar fazlaca met edilen mucizevi bir marka. Söylenildiği kadar gerçek mi ? Merak ettim, en popüler ürünlerinden biri olan vücut sıkılaştırıcı Body Lab kremiyle arkadaşım Sibel Işık benimle tanıştırdı.

           Siberian Wellness Body Lab

  Krem ambalajı kalın bi kartondan yapılmış dışında her hangi bir koyucu paketle gelmedi. İçerisinden birde kağıt poşet çıktı. Buraya kadar herşey normal tertemiz elime ulaştı yanii.

 》Krem jel formunda,vücut toparlayıcı sıkılaştırıcı olarak 20 günde bölgesel sarkmaları toparlamayı vaad ediyor. Bende sorunlu bi bölge yok ama ne kadar egzersiz yaparsam yapayım iç bacakta istediğim görüntüyü yaşayamadığım için birde bu kreme  şans vermek istedim♡  
■Ürünü açar  açmaz burnuma bi mentol kokusu gelince sürer sürmez serinlik hissi oluşturacağından emindim. Ama yanılmışım! İlk denemem de hafif bi yanma hissetmiştim.  
■Bi kaç kullanım sonrası kremin miktarını arttırdıkça yanma hissi arttı. Sürdüğüm bölgelerde en az 10 dakika boyunca yakı yapıştırmış hissi oluşuyor. Baya sıcaklık seviyesinde bir yanma bu ateşe sobaya filan yakın durmakla eş değer:) Bu hissi sevmeyebilirsiniz ama en kötü şartta bile sonuç alacağınıza ikna olacağınız bir his bu bu yüzden tahammül etmemek ne kadar zor olabilir ki¿
■Gece hücre yenilenmesinin  daha aktif olduğunu bildiğimden bütün kremlerimi ben yatmadan önce ve mutlaka duş aldıktan sonra kullanmayı tercih ediyorum. 
■20 günlük kullanım süresi verilmiş ancak ben krem tamamen bittikten sonra gözlemlerimi  yazmayı düşünüyordum, bi kaç kullanım sonrası bile beklemeye gerek duymadım.  Çünkü gerçekten etkili, parasının hakkını verebilecek bir ürün olduğuna emin oldum.  》deneyin göreceksiniz!


1 yorum:

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^