18.03.2021

30 !

  30 oldum ama hala herşey aynı. Tamam, bunun için belki biraz erken konuşuyor olabilirim fakat 27 Temmuza şunun şurasında ne kaldı? O gün geldiğinde tüm diğerleri hiç kimse tarafından hatırlanmayacak oluşunu var sayarsak şuan kutladım gitti.

  Happy Birthday Tılsım !

   Fark ettim ki ;Sia 'nın dediği gibi, "Basit şeyleri seviyorum." Hatta o kadar basit ki bunu sadece benim yapabildiğimi tam 29 yıl sonra anlamış oldum. 

   Her halükarda en çok da kendimle eğleniyor olmam mesela. Bunun delilik olduğuna inananlarda var. Çok gülüyorum en çokda bunu savunanlara. Diyorum ki; "Düşüncelerin çıkarlarına hizmet etmiyor oluşu aptallığı değil, kişinin öz benliğindeki gücü gösterir.

  Zevklerim biraz biraz değişiyor gibi.. Garip buna henüz tam emin değilim tabii...  Kalıplara en çok da geçmişe takılanlara takılıyorum ama, Hep sert adımlarla hedefe yürü diyenlere kızıyorum. İkisi aynı şey değil çünkü. 

 "Arada geriye dönüp bakmak iyidir, kim olduğunu unutmamak için ...

 Keşke bağımsızlığımızı daha hür yaşabileceğimiz bir düzen olsa...

   Buldum 30 yaş bu!

Beni anlayan ve benim gibi olanlarla olmak dileğiyle. ❤

Öpüldünüz, her nerede ve nasıl yaşıyorsanız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^