Arşivde Neler Var







ANILARIM BOMBOS!
"Bu hayat bana yakışmadı,lütfen baştan alalım..."

Bekledigim Hayat bu degildi... T.Y

.

7 Mayıs 2017 Pazar

Milyonlarım olsa severdin


Söylemeden edemedim, milyonlarım olsa çok severdin beni. Agzımla kuş tuttum yaranamadım. Neydi istedigin,  neydi de aşk diye bana yutturdugun bu mücadelenin sonunu hayal ettiğimiz gibi degilde koskoca bir boşluk bırakarak bitirdin. Hayal ettigin ben degildim belki, ama hep seninle senindim. Sorgusuz sualsiz tüm düşüncesizligine rağmen sabırla sevdim seni. Ben senin için kendimden ben ben olmaktan vazgeçip sen olmuşken, sen beni senden bir parça bırakarak yok ettin. Senin için ne yapsam boş biliyordum, ama şunu da biliyordum ki malesef ancak milyonlarim olsa hayatindaki herşey ve herkes den önce tutar yalancı bir sevdanın içine hapis ederdin beni. Dürüstlüğün için minnettarım, iyiki gittin, iyi ki sevmemişsin beni. İçine dert olsun diye demiyorum, sadece hala fakirim de... bil istedim.
 Bil ki rahat bırakmaya devam et beni.

Firik.