23.04.2017

Cilt bakım rutunim - karma ' yağlı


İlk uygulama- 
Redist Sıkılaştırma etkili naneli kil maskesi: temizler aydınlık verir, gözenekleri sıkılaştırır,fazla yağı emer, akne ve sivilceleri giderir, yumuşaklık ve pürüzsüzlük sağlar. Dogru mu doğru. Ancak bunu kullanmak herkesin harcı olmayabilir. Buna naneli demişler ama bu baya mentol etkili! Cildi hassas olanlar kesinlikle kullanmasın o his dayanılabilir gibi değil çünkü. Bana da zor ancak alıştığımı söyleyebilirim. Madem başarılı ben bunu kullanırım diyorsanız alın, sonuçlarından pişman olacağınız bir ürün değil. Kuaförde kullanılan ürünlerden olmakla beraber sarı ambalajda arganlısı da var, bu maskeden sonra onu hiç deneme gereği bile duymadım. (not: çok daha farklı türleri de çıkmış) Türk malı 300 ml ve 10-20 TL arasında bir fiyata alabilirsiniz.,
Maskeden sonra-
Magicare soyulan maske: salatalık özleri içeren nemlendirme etkisine sahip oldugu ve hayvanlar üzerinde test edilmedigi belirtilmiş. Benim bu ürünle ilk tanışmam 2009 yılındaydı. Kuaför başladıgım ilk zamanlar cilt bakım odasında en yaygın olarak kullanılan bir üründü. Elmalısı benim en çok gözüme çarpan olsa da öyle belirgin bi aroma kokusu yok. O dönemlerde soyulan yüz maskeleri pek bilinmediginden müşteriler tarafından çokca sevilen bi işlem oldugunu hatırlıyorum. Seffaf uhu gibi birşey tüm yüze sürülerek 20-30 dk beklendikten sonra soyulup neler cıkmış diye iyice inceleniyor 😄 birde teş pahası bir ürün oldugunu zannederdik ki bunun, öyle zanbetirirlerdi. Sihri bozulmasin diye herhalde. Bu sayede epey yüklü paralar da kazandılar tabii. :) simdilerde epey meshur olan bu maskelerin siyahlarini kullanmak en mantiklisi olabilir. Boylece rahatlikla sonucu gözlerimizle görebiliriz. Ben bunu maskeden sonra yumuşayan cildime uygulamayi tercih ediyorum. Temiz ama yumuşamış ciltte daha iyi sonuç verir. Türk malı 200 ml yine 10-20 tl arası bir fiyata almanız mümkün.
Banyoda-
Garnier Saf & Temiz siyah nokta karşıtı arındırıcı peeling:  okaliptüs özü, çinko, salisilik asit yağlanma ve pürüzlere karşı gözenekleri arındırır demiş. eee yaniii. uygun fiyatlar arasında en bilindik Garnier peeling jellerinden biri. Çok sevdiğim bir ürün olmasa da işimi gören ürünlerden. Şimdi ye kadar aldığım kaçıncı ürün bilmiyorum uzun zamandır alıp kullandığım ürünlerden. çünkü çok fazla peeling alıp denemiş olmama rağmen sonunda hep vücuduma kullanarak bitirmek zorunda kaldım. yüzümde tahriş kızarıklığa hatta yaraya kadar götüren ürünler oldu. bunda daha öyle bir sorun yaşamadım. Sadece banyoda buharda yumuşamış cildime uyguluyorum böylece hem kolay uygulama hemde daha etkili sonuç veriyor. Diğer zamanlar ağır makyaj temizliği dışında lavaboda peeling uygulamayı sevmiyorum. Peeling önerilerinizi merakla bekliyorum :) 
Günlük temizlik ve makyajlarda-
Garnier Arındırıcı Temizleme Jeli: Yağlanma kontrol altında! demiş... gözle görülür şekilde matlaştırır gözenekleri sıkılaştırır. Yeşil Çaylı ve Moringa özleri. bayılıyorum yeşil çaylı ürünlere! verdiği o hafif ferah temizlik hissi süper. Memnun muyum? deliler gibi.. Garnierın gelmiş geçmiş en sevdiğim ürünü. Gördüğünüz gibi milyon tane cilt bakım ürünüm yok, gerekte yok. yatak altına onlarca çeşit cilt bakım ürünü depolayıp, memnun kalmayıp zorlana zorlana bitirmeye çalışıp döküp saçtığım ürünlerden sonra akıllanmış olmalıyım ki bitirip genelde aynı ürünlere yöneliyorum. Bu arada nemlendiricim yok, Önerin, lütfennn... Garnier yeni tüm ciltler için çıkan nem bombası nasıl, bana gider mi? kullananların yorumlarını bekliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^