23.01.2016

Tam kıskanacam bi gülme geliyor ki, tövvbestaafurullahhh..


 Tam kıskanacak gibi oluyorum sonra bi gülme geliyor ki sormayın gitsin. 😁 Neye kime inanacagımı şaşırdım ya anlatıyorum ne varsa. Söylüyorum şaka gibi geliyor bazılarına, bazen de sıradan bir aldatma vakası gibi. Gerçekte normal bi adamla evli olmadıgımı biliyordum, bile bile lades derken bir gün olsun prenseslik tahtına oturabilecegimi hiç düşünmedim. Bu yüzden yalnızca külkedisi oldum ve hep birşeylerin mucadelesini vermekten keyifli lay lay lom giden toz pembe bir ilişki yaşayamadım. Çirkin şansı olmasa gerek, yıllarca çalıştım istemeyerek sevmerek, yani sırf eşim bayan kuaförü diye manikürcü oldum mesela. Zorda olsa hep birlikte çalıştık, birbirimizi bu yüzden özleyecek vaktimiz bile olmadı. Biraz ayrımı dursak dedikse de başaramadık. Çünkü şimdilerde daha çok hayret ettiğim müthiş bir kıskançlık vardı bu adamda... Düşünüyorumda gerçekten seven miydi kıskanan, yoksa kıskançlık herkese özgü sıradan bir kavrammıydı. Çalıştıgımız dükkanın önüne dahi adım atmayacaksın diye başlayan dayakların yıllar sonra unutulup, "nereye gidiyorsun sen? sen dur ben giderim markete!" dedirten bir kıskançlık boyutu yanlızca hastalıkmıydı bilemiyorum... Okuduk birlikte aynı sırada, evli olarak. Belkide en heyecanlı tarafı buydu. Burası okul o yüzükler cıkacak diyen ögretmenler bile bir süre sonra alıştı bu duruma. Ve biz ayrı sıralarda dahi oturmaya bir gün olsun razı gelmezken, hiç baş başa kalamadık da. Yapılacak islerimiz hedeflerimiz coktu. Benim kabul etmek zorunda kaldığım hedefler. Onun hedefleri! Bu yüzünden bir gün olsun hadi gidelim buralardan diyemedik. İstesekte başaramadık. Yorulduk, kazandık, kazandıgımız miktarın hayrını dahi göremedik. Nedendir bilmiyorum ama ben hep bu aşkın cefasını cekerken o sonunda sefasını başkalarıyla sürmeye kalktı. Hemde en gülünç haliyle, bu yüzden ciddi anlamda acıncak durumda. Ve ben onu bu haliyle kıskanamıyorum bile!  Şimdi kızsam ne fayda... Kendi düşen ağlamaz derler ama görüyorum ki, kendi düşen kendi kendine ağlıyor bu hayatta. 
..........................
  Ah şu yorumlarınızda olmasa.... hepsini toplasam en çok eğlendiğim post bu olurdu x))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^