19.01.2016

minions paradise oyun

  Bir dönem castle villa oynamaya sarmıştım epeyce ilerledikten sonra bu işin sonu olmadıgını anlayıp bıraktım. Oyun oynamayı sevmedigim halde düzenini kendimizin kurabildigi oyunlara da hep bir ilgim var. Uzun zaman önce vaktimi fazlasıyla çaldıkları için tövbeli de olsam abimin getirdiği eşek ölüsü gibi ağır ve büyük i-pad görünce sazan gibi atladım. Önce evirip çevirip baktım, sonra bi işe yaramayacagını anlayıp oyunlara daldım. Sonrası ise malum... Minyon cenneti. Daha önce oynadıklarıma kıyasla bu oldukca basit. Görevler pek zorlayıcı değil, bence bu yüzden de eğlenceli. Sizi saatlerce hadi şu bölümüde geçeyim diyerek alıkoymayacak oyun ararsanız bi bakın derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^