Arşivde Neler Var







ANILARIM BOMBOS!
"Bu hayat bana yakışmadı,lütfen baştan alalım..."

Bekledigim Hayat bu degildi... T.Y

.

27 Ağustos 2015 Perşembe

pratik fikirler (kozmetik üzerine)


GÜL SUYU İLE PRESLEME 
Flormar passionate dots transparan pudrasını işlevsel olarak sevdim ancak ambalajı konusunda malumunuz aynı seyi söyleyemicem. Lafta yumuşacık süngeriyle iki pıt pıt yaptıkmı işlem tamam. Tabii o tozan dagılan pudralar nereye gidiyor belli değil. Ben genelde burnuma doldugunu hissediyorum ama sonra miss gibi kokusuyla avutuyordum kendimi. Gel gelelim sonunda sıkıldım attım kendisini bi kenara. simdi ise aklima takıldı, neden olmasın dedim. Kokusundan ve yapısından ödün vermek istemedigim icin "gül suyu" yardımıyla presledim. Havlu peçeteyle de fazla suyunu emdirerek iyice bastırdım. Kuruduğunda ise sonuç bu, artık gönül rahatlığıyla çantamda bile taşıyabilirim... Üzerindeki pecete izleri ise kullandıkca gececek, oh bee!!!



KIVAMI VE RENGİ UYMAYAN TEN ÜRÜNLERİ

İyi bir hortlak makyajı yapmak istiyorsanız size hard candy correction cc krem ve nobodys perfect kapatıcı paletini önerebilirim, he bu pahalı gelir diye düşünürseniz yogurtda sürebilirsiniz. Ha o ha bu yani... tabii kalıcılık açısından düşünürsek bu daha çok tavan boyası gibi var mı bunu sürdükten sonra çıkartacak baba yigit bi temizleyici??? Hard candy meraklısı biri olabilirim ama görüntüsü kadar içi kalbimi fet etmeyi basaramadı... Kapatıcı paleti renklerine göre vaad özellikleri yerine getirmedigi gibi gözneklere doluyor, çizgi çizgi yapiyor ve göz altlarını cok kurutuyor. İyi olan tek bi bölüm vardı oda hemen kurudu CC kreme gelince şuan icinde pembe su var. light olmasına ragmende çok koyu. Şimdi sizde elinizde bu tarz ürünler varsa durmayın, değerlendirin. iyice yedirerek karıştırın ve neler olduğunu görün. Benim sonucum harika!


FAR OJE 

Bunu bilmeyeniniz yoktur sanıyorum ama anlatıcam. Malum simli farlara karşı kısmen bi garezim var, uzun zaman önce ne olur ne olmaz diyerekten aldigim bu pigment farı böyle degerlendirmek istedim. Tabii ceyregini bile tüketemedim ama olsun, sonuçtan epey bi memnun oldugum ortada  ve üçük bir ip ucu; eksilmiş ve en kötüsüde katılaştını gördünüz kıymetli ojelerinize aseton dökmeyin! Çünkü eseton döktügünüz bi oje, tıpkı sıcaga maruz kalmış sakız gibidir. Bu islem sadece ojenizin yapısını bozmaklada kalmaz, tırnaklarınızada zarar verir. Öyleyse uygun fiyatlı bir tırnak cilası edinip sevdiginiz ojenin icersine dilediginiz miktarda döküp iyice çalkalayabilirsiniz. Kimseden ögrenmedigim, yıllardır  da uyguladigim bi yöntemdir. ✌Bu sayede de yıllardır aynı ojeleri kullanabiliyorum.