18.02.2021

Yaşadığın Duyguyu Seveceksin

   Bir gün bırakıp gidicem her şeyi, mücadele ettiğim ne varsa vazgeçecek gibi.... Yaşamak dahi yoruyor. Sürekli bir bekleyiş, bir arayış herşey düzelecek umudu. Kimi neyi beklediğimiz ne belli. O an gelen o isteksizlik. Uyuşturucu almış hissi. Kurduğum hayallerden bile vazgeçtiğim o an, zaten yaşamıyordun hissi. Beni huzurlu kılan her şey zorla elimden alınmış gibi. Yürümek istiyorum taaa dünyanın öbür ucuna kadar. Mutlu olurum belki.
 İnsan hayal kuramazsa ölürmüş. 
 Çok doğru; hayallerimden bile soğuduğum o an ölüm gibi. Tesirsiz. Öncesinde kurduğum tüm cümleler kifayetsiz. Ses yok. Işık yok.
Hatalar yalanlar ihanetler içinde bize uygun olan gerçekliği inatla arıyoruz. Bazen diyorum kime neye göre.
 Doğru olmak için çırpınmaktansa, yanlışın keyfini çıkart. 
Oda uymuyor, bu kez de battığım yerden çıkabilmek için daha çok yoruluyorum.
Kime neye nasıl kanmalı. Hep mi uzak kalmalı.
Bu döngünün içinde kaybolmak istemiyorum.

  Not 》♡ Kişi değil ki mesele, sen yaşadığın duyguyu sevmeyi bileceksin. Karşılığı olsun yada olmasın. Önce kendini bileceksin... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^