17.02.2021

Senin İçin Neysem Oyum

    Yazmazsam kocaman bir hiçim çünkü konuşmayı bilmiyorum.

Kendini anlat dediklerinde ezberimde olan ilk cümle budur. Senin için neysem oyum ya hani, yazdıklarımdan fazladır konuşmadıklarım. İki cümleyi bir araya getiremem. Ama yüzümden anlarlar ne söyleyeceğimi. Ben sussam yüzüm susmaz çünkü. 

   Konuş deseler anlatırım anlatmasına da bir cümleyi tamamlarken öbürünü unuturum. Sakin sakin anlatırken bakamam  kimsenin yüzüne, bakarsam ne söyleyeceğini bilir kendimi unuturum.

   Sessiz kalır, bi o kadar gülerim. Ezilmem ama sabrederim. Sabreder geçerim yine de hep gülerim. Gülmüyorsam sıkıntı ama. Bir insana artık gülmüyorsam sabrım bitmiş demektir. Yükselir, o kadar güçlü çıkar sesim. Arkasında kim var arar dururlar. Ben bağırırsam herkes susar. İçimde canavar beslerim. Görmeden inanmaz kimse, olsun geç gelen öz güveni mi seveyim. Yine de tek sorunum kendimle. Onuda kağıt kalemle biraz alkolle müzikle bir şekilde hallediyoruz işte.

   Tüm bunları nasıl mı yapıyorum? sıkışmışlıklarımla.....

   içime birşey atamam ben, atınca kilo alıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^