4.02.2021

Ah Yine' Merkür Retrosu!


 Çekilin kenara yer açın büyük felaket merkür geriliyor. Hayır nedir yanii. Merkür retrosu diye diye kafamızı ütüleyip duruyorlar. İnanmayin böyle şeylere dicem ama korkuyorum zaten ekranı kırık telefonumun.  Yanlış anlaşılmalar bi hayli artıyormuş bu dönemde. Kara kara düşünmekten anamız ağlayan bizler daha ne kadar neyi yanlış algılıyor olabiliriz.  Git geller yaşamaya devam ederken kafamızın daha da karıştığı, zihnimizdeki dalgalanmaların suyu bulanıklaştırması gibi durup durup az önce neyi düşündüğümüzü unutarak, şuan ki durumumuza bakıp derinlerden çıkamayan bizler.

Şu sorunun cevabını aydınlatalım?¿

 Hayatım ben odadan ne alacaktım?

 Demin aklımda birşey vardı, heeeh ne diyordum en son diye kala kalacağımız bir süreçten bahsetmek mümkün olabilir. 

Ah ben bugün on yıllık mevzuya kahrettim durdum. Üzülmek için geç olmamış mı diyenler olacaktır. Ne bilim üzülesim geldi işte,  üzülecek daha güncel birşeyim yokmuş gibi sanki.

 Daha demin 2017 den beri mesela, her yıl ki totemlerimde mutlu yuva aşık olacağım adam filan filan dileyip durmuşum. Halaaaa daha, olmamış mesela! Tam üzülmeye karar vermişken şükrettim kaldım. 

Düşün düşün buldum tüm cevapları.¿ Buda merkürün oyunu bence. Sen git yalancı uyuz ciğeri beş para etmez adama gönül ver. 
Gene bi böyle merkür retrosu günüydü hatta barda hatunlara servis yapıyorum. 
Tılsım dedim napıyorsun?
 Napıyorsun? 
Engelle. 
Engelle gitsin. Değmiyor işte. 1 senelik ciddi ciddi olan, yarıciddiyeti tartışılır iilişkime bastım engeli. Düpe düz aşık olduğum adama bay bay dedim. Mal mıyım? Geç kaldığım için epeyce bi malım.
1 senedir yalanın dibine dibine vurdu. Öyle böyle mutluyuz  birlikte diye ses etmiyorum ama baya baya yiyor bu beni. Bu kararı vereli de bugüne bugün tam bir sene olmuş.İyi ki diyorum, iyiki.

Merkür retrosu böyle birşey işte. 
Adamın aklını alır diyorlar ama vallahi benimki yerine geliyor gibi.
Birde şunu tesbit ettim kendimce de denedim, vuhuu uçuruyor. Zihinler bir bir bulanık tabii, çok çabuk sarhoş olunuyor. Vallahiii! Az önce servis yaptığım hatunlar demistim ya, birisi ayağa kalktığı gibi masayı devirdi. 
Sonrasın da tam bir hafta kapıya pencereye merdivene masaya camlara giren girene. Döne döne misafir topladık yerlerden. Merkür yüzünden.
Şakacı gezegen.
Hatunlar kahvaltıda başladı içmeye kocalar yerden kazıdı ben utandim. Çaktırma...
Konu dağıldı sanki biraz ama? Heh ne diyordum...
..........
Unuttum du bi kontrol edip geliyorum'
Retro mu yok ya korkulacak bir şey değil. Biri gelir biri gider. Hayat hep böyledir.  Ama sen gelmeyene hiç gitme. Johnnie Walker"
Bak gene yanlış anlaşıldım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^