22.06.2019

Hayat Cesurlara Torpil Geçer

 
 Yazmayınca kocaman bir hiçim, çünkü konusmayı bilmiyorum.
   Ögrenir miyim sanmıyorum, aslında onuda bilmiyorum. Şu sıralar hiç birşey bilmiyorum. Düşünmeyi dahi unutuyorum. Telefonda dakikalarca sorduğu soruya cevap almayı bekleyen dostlarım var. Plansız gidiyorum, plansız dönüyorum. Hatalarla, boşlarla. Görmeden duymadan yaşıyorum. Üstelik bilincindeyim herseyin. Yalanım yok dogrumda yok. Bagimlılar gibi, hedefimde ısrarcıyım mücadele yok .

 Güzel demiş hayat cesurlara torpil geçer diye. Aylar oncesinden yazılmıştı bu kitap bana. İhtiyaç hisetmedim, en çaresiz hissetigim anda ise aklıma ilk gelen oldu. O gün epeyce aradım bulamadım, niyetime koydum bulamadığım ama ihtiyaç duyduğum şey her neyse o gün gece çıktı aslında tam karşıma. Bilincindeydim, bilincim kapalı anlattım. Sindiremediğim fikirlerim, acabalarım vardı aklımda kendime konduramadıklarım.
  Hayat cesurlara torpil gecerdi ama ben sadece kelime oyunu yaptım. Karşımdaki tam bir eşekti çünkü. Yaramaz bir çocuk. Sevgi yumağı. Kozasından çıkamamış ipek böceği. Tek gözü acik seyir ettim. Yüzünün aldigi sekli, kendini anlatabilme çabalarını,mimiklerini, utancını, şaşkınlıkları, gülerken gözünün görmeyişini, bakarken gözlerindeki ışıltıyı. Teninin kokusunu...
 Hafife aldım önce herseyi. Sonrası içinden çıkılamaz boşluk.
   Ne sacmalıyordum hala? Gittim...

  Aradım tekrar buldum. Önce onu, sonra ondaki beni. Kaldırabilir misin dedim. Kaldırırabilirim dedi yalancı. "Ben çözerim o düğümleri, ama ben çözdükçe bağlarsan?? " Her şey bir yere kadardı çünkü.
-Git desem diyemem, bir hafta bekler misin desem çok geç dayanamam.
-Emin ol, emin misin, eminsen..

"Kimse kusurlu birini sevmez ama kusursuzda sevemez, biliyorum.
Ben kusursuz severim.
Hiç bir kimse bu kadar iyi gelmemişken, hiç bu kadar da dokunan olmamıştı.
Dozu aşılmış her ilacın bir yan etkisi olduğu gibi.
Sorgulamamalıydık, sorgulanmamalı.
Yarını düşünmeden gülebiliyorken sorgulanmamalı.
Hüznüme sakin olmayı ögret, öğret sende bilmediklerimi.
Değer mi sorgulama, değmese de eşlik et. Korkma.
Ben bizi anladım, kırgınlığımla.
Allah şahidim bir daha asla."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^