17.01.2019

Olmayan Sevgiliye Mektup


Mutluluğunda gözüm yok.
Ama sana karşı bencilim hala. 
Düşlerimizi yaşıyorsun, benden uzakta. 
Sadece bilirsin ya hani, 
Saçının teline dahi değer verirdim. 
Şaşırır mana veremezdin,
Benimle gülerdi yüzün.
Ciğerlerime çekemediğim kokun ezberim. 
Adın sol gögüsümde geçmek bilmeyen bir yara.
Ne zormuş böyle,
Tüm yollarım sanayken seni bulamamak.
Seni görememe ihtimali bile beni korkuturken, Nasıl unutmak zorunda kaldım bilemezsin.
Ne zormuş, 
Kalem olup seni sadece kağıda anlatabilmek.
Ne zormuş be,
Kadere sitem bütün şarkılarda seni görmek.
Efsane olalım mahalle bizi konuşsun diye sevmedim seni.
Sessiz bir çocuğun gözleriydi benimki. 
Tek yapabildiğim, sana zarar gelmesin diye el açmak. 
Sen ise  zor olanı kendine amaç ettin.
İnanmazsın hala korkuyor yüreğim.
Kıyamazdım ben sana, 
Gözlerim dolar severdim.
Kusursuz severdim. 
Çokta güzel severdim.
Kimse benzemedi sana.
Çok yolumu kaybettim.
İşittin ama hiç gelmedin.
Neden hep yoksun?
Yaşlandık bak.
Gel dediğinde gelemedim.
Gel dediğimde gelmedin.
Aramızdaki görünmez duvar nasıl yıkılır bilemedim.
Dönülmez yollardayız belki de.
Cahilliğimizin hatasını başka hayatlarla ödedik.
Mutluluğunda bir bedeli varmış. 
Derin yaralar, sonsuza kadar bizimle kalacak.


Anılarım Bomboş yayınından.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^