18.02.2018

Aromalı Kahveler ve Faydaları



Cafelux Osmanlı Dibek Kahve 

Kahve, Hindistan Cevizi Yağı, Süt Tozu 

Mideyi bagırsakları rahatlatır, hazmı kolaylaştırır, metabolizmayı hızlandırarak zayıflamaya yardımcı olur. Hafızayı güçlendirir, depresyonu önler, cilde iyi gelir, kolesterolü düşürür, kanser riskini azaltır. Agız kokusunu önler, diyabete, safra taşlarına idrar söktürücü özelligi ile böbreklere, karaciğere ve kemikleri güclendirir. Ayrıca  mikrop öldürücü özelliği ile mantar hastalıklarına iyi gelirken yaraların iyileşmesinde, ayak terlemelerine de iyi gelişmiş.
Faydaları say say bitmiyor yani. Rahatlatma etkisi yüksek, bu yüzden agrılarada iyi gelebilirmiş. 

Kesinlikle hayatımda içtigim en lezzetli yumusak içimli bir kahve olduğunu söylebilirim. İçeriğindeki karışım biraz beni korkuttugundan hergün tüketmiyorum. Kilo verdirecek degilde, aldıracak gibi bir his oluşuyor içimde 😅

Şekersiz olarak rahatlıkla tüketilebilir, fazladan bir tatlı kaşığı Türk kahvesi eklediginizde ise tam kahve severlerin tutkuyla içebileceği tarzda olabilir.

Yapılışı Türk kahvesi gibi kaynatılarak hazırlanıyor.

Farklı markalardan Dibek kahvesi aradığım halde hiç bir yerde bulamadım. Bu ürünüde bildiğim kadarıyla sadece a101 de bulabilirsiniz.


Kahvecibey Tarçın Karışımlı Kahve

Tarçın, Damla sakızı, Menengiç, Keçiboynuzu, Salep, Kakao, Kahve

Devamlı değil arada bir hatta ayda yılda bir kokusu aromatik tadıyla hımmm dedirtecek koklaya koklaya keyiflenebileceğiniz bir kahve karışımı. Damla sakızı kokusu baskın, ona rağmense tarcın tadı. Arkadaşlarla birlikte tüketebileceginiz hoş sohbet getirecek bir kahve olabilir. 
Sanırım miğrosta bulunabiliyordu. Kahve tutkunuysanız gittiğiniz marketlerde sık sık reyonları kurcamanızı öneririm, karşınıza ne çıkacağı gerçekten belli olmuyor ☺

Klasik kahvenin faydaları bu kahve içinde geçerli.


Tarihi Adıyaman Kahvecisi Sütlü Menengiç

Keçi boynuzu tozu,menengiç,krema

Hiç duydunuz mu bilmiyorum. Menengiç, citlenbik,bıttım,çedene artık nasıl tanıyorsanız. Onun kahvesi ve içergınde kahve namına hiç bir madde yok. Üstelik memnengiç iyi ögütülmemiş durumda. Dibinde tane tane görebiliyorsunuz. Yumusak bir içimi olmasına rağmen size tadını tarif edemeyeceğim. Gerçekten farklı. Ben sevmedim sevende çok. İçerigine biraz Türk kahvesi eklediginde cok daha iyi. Denenebilir. Ben bunu Kayseri de normal bir marketten almıştım. 

Özellikle solunum yollarında etkili. Öksürüğü kesip, nefes darlığına iyi geldiği, balgamı söktüğü, göğüsü yumusattığı ve ses tellerine iyi geliyormuş. Yani hastalandıgınızda kaynatıyorsun bir fincan rahatlıyorsunuz. 
Birde afrodizyak etkiliymiş.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^