13.06.2017

Umut -Film

Kalbime ve ruhuma hitap eden ve beni her defasında tekrar tekrar ağlatmayı başaran bir yapım. Klasik yeşilçam sinemasinin modern hali "Umut"
Bir değil iki babanın çaresizliğini anlatan bu film kendinizi sorgulamanıza sebep olacak. 
Bir kalp iki ayrı hayat. 
Birde harika bir müzigi vardı... 
-Elveda efkar-
*Elveda gözüm, elim, yüreğim, sesim
 Merhaba ölüm, ol bedelim benim
 Payıma düşen kader sana ne diyeyim
 Ya bu ağlayan yürek kimin ne bileyim
*Yaşamanın adı umut
Bu sevdayı unut gözbebeğim
Vazgeçtim ben kendimden
Al kalbim hediyem olsun yüreğim
*Elveda gücüm, kuzum, emeğim, terim
Merhaba gecem, sızım, olmayan yerim
Düşümü çalan keder sana ne diyeyim 
Ya bu doymayan heves ah! ne bileyim
*Ölümün adı umut mu
Sözümü unut gözbebeğim
Vazgeçtim kendimden al kalbim,
Hediyem olsun yüreğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^