23.06.2017

Dekoratif Merdiven


Bambudan veya tahta parçalarından yapabileceğiniz merdiveni dilerseniz askılık ve havluluk olarak kullanabilirsiniz. Ben önce Çağrı'nın odasına koymuş olsam da, zaten bir askılığımız olduğu için Çatı katındaki misafir yatak odasında dekor olarak kullanmaya karar verdim.
Son olarak bambunun çiçeklerini de saksıya koymuştum.
Sizce de hoş durmuyor mı?

Malzemeler 
Bambu veya tahta
Testere ve Sicim İpi
Boyutunu isteğime göre yan tahtaları 1.50 olarak ayarladım. 
Basamakları ise göz kararıyla büyükten küçüğe doğru kestim. 
Sicim ipiyle de kenarlarından sıkıca çapraz çizerek bağlayın.
Oldukça basit :)
Tahta kullanırsanız öncesinde vidalamak daha sağlıklı bir yöntem olacaktır. 
Ayrıca Bambudan yaptığım oyun Çadırını görmek isterseniz buraya tıklayın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^