23.02.2017

insta Çağrı -4


küçük bir çılgınlık yapalım dedik, çokta güzel oldu :D
20 aralık 2016

Bu nasıl bir hırs merak acaba,😒 elimde playstations gorunce kiyameti koparttı ver onları diye,

 alamasın diye merdivene bıraktım bacagımın arasından gecip ulaştı 😄😄😅🙈

16 ocak 2017


benim kız zaten japan baby oldugundan :)
28 ocak 2017

Ne zamandır yürüyüş yapamıyorduk, tutmayın bizi 🙋

13 subat 2017

Bir hafta oldu hala keyfi yok, 😒 öksürse aglıyor, hapşursa ağlıyor,sirf burnu akiyor diye durup durup aglama krizlerine giriyor. Teyzesi niloya ciciler almış, belki kendine gelir dedim, yıkayıp giydirdim yine de yok. Yatir beni diye zirlamalar, kaldir geri kahrolmalar. Ufff bas agrisindan geberiyorum 😒

11 şubat 2017

yarın doğum günün var diyince attığı bakış :D 
15 şubat 2017

16.02.2017

Hiç sesi çıkmayınca yorganın altından bi gözleyim dedim kızımı, pek bi düşünceli gibi gördüm, dakikalarca hisli hisli bakındı etrafına 😅 ceketi giydirilmiş aşı günü oldugundan habersiz gezmeye gidilecek diye bekliyor garibim 😂😂😅😄 #Günaydın #💕 #maşallah #ilkkez #sakin #görüyorum 🙈 bu arada hava güneşli😍 burası #Antalya
17 şubat 2017


Matador

Erkek gibi kızın var diyorlar, anası bazı erkeklerden daha bi Delikanlı oldugu için dogrudur 💪



Dün aksam düşmesiyle alnı delindi, kanı görünce ölüyorum sandım,😥 ilk büyük kazamız. Rabbim beterinden korusun 🙇


Biraz korktu çünkü o balon uçuyordu...

Çağrı'ya artik güvenmiyorum, arkamı döndügüm anda ya koltuk yada sandalye tepelerinde. Merdivenlere çıkıp kayarak inmesi de cabası, 😒 kaç kişinin bebegi bu kadar yaramaz acaba🙈😁


Löp Ayak ^ 13Aylık 21numara

Çağrı'ya yeni oyun arkadaşı gelmiş 😍💕


Kürklümadonna

Gece yatagından sinsice kalkıp kaçan Çöri'yi suç üstü yaptım 😁 yaramazlık düşünmekten uyku tutmuyor çocugumu 😄


Uyumak istemeyen bebek duruşu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^