11.03.2016

İnsta fav. 10


Sürekli fikir degişikligi can sıkıntısından gelir... 


Biz bebek bekliyoruz :)))
Asla büyümicem!
Takma degil gerçek, iyi bir manikürcü olmanın temelidir her daim iddialı tırnaklar...
Ah o eşek tırnaklarım nasıl kırılır diye diye haftalarca yedim bitirdim kendimi. Yok yere pul pul dökülmeler azcık uzadı derken hoop kopup gitmeler, nazar mı yoksa derken kat kat ojeler mi sürmedim, tırnak bantlarımı kullanmadım, daha neler neler ama olmadı. Sonra birde New Well tırnak sertleştiriciyi deyeyim dedim. Tırnakları sarartmak gibi pis bir özelligi olmasa başarılı. Öhöm öhöm neyseki sorunum hamileliktenmiş, bir kaç kilo yogurt tüketince geçti :))))

Burt's bees kesinlikle en iyisi bu, yani nanelisi!

Hard Candy manyagı olduğumu bilmeyen kalmışmıydı acaba? Muhteşem degil ama işe yaramaz hiç değil. Hala kullanmaya kıyamamışsam eger vardır bir bildiğim'

Sırf görüntüsü için alındıysa pigmenttasyon fakiri olmaları çok normal... Hello Kitty gördügün yerde hiç durma kaç kaç!
Tek bir rimel mi? Asla! En çok tüketilen, bu yüzden her türlü markaya şans verilen tek kozmetik ürünü maskaralar olmalı. Tabii yinede çoğu hüsranda hüsran...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^