6.02.2016

Favori Makyaj ürünlerim



Maybelline jel eyelinerdan memnun kalanlardan olarak kalemdeki rahatlıgı bir türlü fırcalarda bulamayınca jel eyelinerı kalem linerla kullanmaya başladım. Sürüm kolaylıgı, çantada taşıma rahatlıgıyla da ayrıca seviyorun. Bence eye liner fırçaları birde bu şekilde,  özelliklede kapaklı üretilmeli. Haksız mıyım?
..........


Pure Beauty BB krem nerdeyse kullanmaya kiyamicam ! Dediklerimden....  Surdukten bir kac dakika sonra cildime uyum saglayıp, yagli cildimde zerre yag barindirmiyor. Varligini tenimde unutuyorum bile! Hatta surdukten hemen sonra pudra uygulamayi dahi unutuyorum. Mat dogal bir bitiş için sungerle uygulayın.  Tavsiyem disk sungerler, Puruzsuz bir uygulama saglarken yumurta sungerler gibi içinde ürün biriktirmiyor.. 
Çift renk olmasinin nedeni acik ton olan taraf sık, koyu olan taraf ise seyrek dokuya sahip. Ben seyrek dokuyla uygulayıp diger tarafıyla ise birkez geciyorum. Sık doku kapatici icin daha uygun 
.........


Bence iyi bir göz makyajının temelinde kusursuz kaşlar yatar. Benim kaş çetesin de  yalnızca bunlar var. Flormar kaş farı, ki kendisini kontur yapımında ve göz kapagını gölgelendirmede de kullanıyorum. Harika bir kahve... 
Benefit benzeri' Essence make me brow kaş maskarası. Olmasada olur ama olsa daha iyi olur... :)
 Kaş kaleminde en sevdigim Golden Rose.
Essence kaş jeli, uzayan kaşları sabit tutmak icin en iyi yöntem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^