9.11.2015

Bitenler (saç ürünleri)


 Saçları epeyce uzun ve ombreli birisinden bahsedecek olursak, tüm bayanların aklına direkt olarak böyle bir saça bakım yapmanın ne kadar zor olduğunu hatırlatacaktır. Hatta kuaförseniz hiç ugraşma direk kes o saçı bile diyebilirsiniz. Problemli saçlara elbetteki kökten onarıcı bir çözüm bulamayız ancak o süreyi uzatmak bizim elimizde.     Bu BED HEAD yani TİGİ kozmetiğe ait şişesiyle oldukca kullanışlı şık ve espirili bir durulanmayan saç kremi. Aslında ben durulanmayan saç kremlerinden gerçekten hoşlanmıyorum. Ama bu marka beni her şekilde kandırmayı başardığı için sahip olmadan duramazdım. Sanırım yinede  kullanıp kullanabileceğim en mükemmel durulanmayan saç kremlerinden. İster saç şekillendirici,isterseniz duştan sonra tarama amaçlı, güneş korucu olarak ve saçtaki elektriklenmeler için kullanılabiliyor. Düşünün ki benim belime gelen saçlarıma bile tek pompa yetiyor. Ancak dikkat nemli saça kullanımda geçerli ve miktarını siz nasıl ayarlarsanız bu üründe kendini öyle hazırlıyor. Yani bolca sürerseniz kafanıza koca bir kutu wax boca etmiş gibi olabilirsiniz. Diğer ürünlerini de gönül rahatlığıyla deneyebilirsiniz...





 Gelelim şampuan ve saç kremi yetiştiremedigim şu meşhur sinir bozucu saçlarıma. Ombre var tamam ama nihayetinde uçlarında. ve bu uç kısımların kurumaması için neler çekiyorum neler... Gliss 'in çok yıpranmış ve kuru saçlar için olan bu şampuanını alarak aslında çok doğru bir karara vardığımı düşünmüştüm ancak, dipleri bu kadar yağlandırmayı başaran bir ürün daha görmedim!  Elbette bi System Professionalperformansı beklemiyordum ama yıka çık ve anında yağlı hiç yıkamış hissi veren saçlara sahip olacaksınız. Tabii gerçekten kuru saçlara sahipseniz, gerçekten saçlarınız kökten uca oryal bulanmışsa, veya röfleli bi hatunsanız hiç durmayın deneyin derim. Ben bu ürünü sadece uçlarına sürüp bekleterek ve makyaj fırçalarımı temizleyerek tüketmeyi başardım. Cidden böyle fırça temizleyen üstüne üstelik mis gibi kokutup yumuşatan bir ürün daha bulamayabilirsiniz :D Yanındaki kırmızı şişedeki saç kremi aynı seriye ait değil bu yüzden bi nebzede olsa daha hafif yapıda ve kesinlikle başarılı. Saç kremi kullanmayı kesinlikle alışkanlık haline getirmelisiniz. Fön suyunu andıran ürün ise saçlarınızı duştayken taramayı sevmiyorsanız nemliyken sıkarak tarama işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Kuru halde saçlarınızı kesinlikle taramayın, mutlaka bir yardımcı edinin. 


  Buda sırf ben siyah ve fuşya bağımlısıyım diye Kuaf markası bunu bana özel üretmiş. Tabiiki dalga geçiyorum! ama Tiği gibi her yerde bulabileceğiniz bir ürün değil maalesef.  Özellikle kuaför ve kuaför kozmetiği satan yerlerden temin edebilirsiniz. Eğer gerçekten kokusuyla yapısıyla ve performansı ile iyi bir saç maskesi arayışındaysanız. Fiyatı konusunda da özellikle belirtmek istiyorum, sizi dolandırmaya çalışan kişilerden kaçın. çünkü pahalı olmadığı kadar gerçekten ucuz bi ürün. Siz düşünün...  



 Harem's markası yine aynı şekilde kuaförlerde pazarlanıp satışa sunulan bir marka. yanılmıyorsam son yıllarda eczanelerde bu ürünü bünyesine aldığı söyleniyor. Aynı ürünün küçük boyuda mevcut ve gerçekten doğal olmasada doğal adı altında Argan yağı olarak saçınızda kullanabileceğiniz gerçekten başarılı ürünlerden bir tanesi. yine buna da dikkat edin, her şeye her yerinize sürün bunu iyi gelir diyerek bi ton paraya pazarlamaya çalışanlar olabilir. 

 Son olarak L'oreal ve Pantene Arğan yağlarından bahsedeceğim. Bu iki ürünü de yaz boyunca kaç şişe tükettim hiç bilmiyorum. Buna rağmen her nedense instagram üzerinden bile olsa hiç öneride bulunma zahmetine girmemişim. Haliyle bitirdiklerim çoktan çöpü boyladığı içi  tabii ki resimleyemedim. İkisini birbiriyle kıyaslayacağım çünkü gerçekten performans açısından birbirine çok çok yakın ürün bunlar. L'oreal ne kadar çok met edilse de bence Pantene  daha başarılı. Pantene daha akışkan, Loreal daha koyu. Bu yüzden Pantene daha çabuk emilerek saça işliyor. L'oreal ise kuruyana kadar yapışkan ve daha sonrasında saçları da birbirine yapışık hale getirebiliyor. Ancak ben ikisini de devamlı olarak karıştırıp kullandım. Yaz başı Pantene bi indirimde onlarca alabilme fırsatına sahip olduğum için bir çok tanıdığıma da hediye ettim. Sonuçtan herkes ama herkes memnun. Bu yüzden hem fiyat hemde performans açısından kesinlikle Pantene.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^