19.09.2015

Klinik Vaka

Gerçekten sözün bittigi o yerdeyim. Diyecek tek bir söz bulamazsınız ya, ne derseniz boş gelir o insana. Dinlemez zaten anlamak istemez bile. Hani malum adam olmayana az laf çok bile. Ne görmek ne görüşmek nede adını duymak istedigim bi adam var karşımda. Tatsız tuzsuz birsey, mide bulandıran, bakınca bile insanın içini kaldıran. Nasıl sevmişim, nasıl tahammül etmişim bu güne kadar diye kendi kendine hayret ettiren. Vazgeçmek bu kadar kolayken benim yapamadıgımı bana yaptıgı gün "şaka, yok artık canımm, tabii ki şaka" psikolojisine iyice girmiş olmalıyım ki durumu tam çakozlayamamışım. Bi 20 gün önceydi sanırım çagırdım yanıma anlamak istedim biraz da olsa. Belki bir sans, söyleyemedigi birseyler vardı belki de, kim bilir. Ama bozuk plak gibi aynı sözleri tekrarladı durdu. Sordugum sorulara net degil. Ne istedigini kendi bile bilmiyor aslında. Söyledigim hic bir söz de umrunda değil gibi ama gözleri hep dolu, tavırlı. Sanki bizi bizlikten çıkaran benmişim gibi... Tek bildigi söz beni yorma, imzayı ver, bitirelim. Bogazına yapıştımda ben mi bırakmıyorum anlayamadım, anlam veremedim bu duruma. Tamam dedim, sadece tamam. Bunu söylememdeki tek neden artık "hiç bir seyi" düşünemeyecek durumda oluşumdandı. Bataklıkta bogulan bi insanı nasıl kurtarabilirsin ki? Üstelik göz göre kendisi gelip girdiyse... 

  Kimden ne diye kaçıyor, kaçarken ezip geçtigi o kişi kim?? Bunca zaman canım dedigi insana karşı bu kadar kör olmak neden? Peki ya bu kaçışın sonunda kurtulacagını düşünerek tuttugu o el kimin eli? Ne kadar anlamsız. Sonuçta kimden ne icin kaçtıgı belli olmayınca sıgınmaya calıştıgı yerin, o el kimin oldugunun haliyle bi önemi olmuyormuş demek ki. Kullanacagı bi maşa, çıkacagı bir basamak. Ve o basamagı kendine yakıştıramadıgı halde menfati icin yapmayacagı da yok. Bu yüzden susuyorum vazgeciyorum ve o kırk yıllık kankam gibi karşıma gecip. 40 kusur yaşındaki paçavradan bahsediyor. "Bilirsin karı kızla isim yok, ondada zaten para yok. Ben Almanya'ya gideyim gerisi kolay. Oturma iznini aldımııı...." Ulan oruspu çocugu, ulan şerefsiz o kadının kızını al baride bi yakışır tarafı olsun! 24 lük deve ne zaman adam oldun da yaptıgın terbiyesizlik boyunu dahi aşıyor! Yanarım ona yanarım, benim büyüttügüm en güzel yıllarımı çalmış, yinede beni begenememiş diye! Dicek o kadar çok ağız dolusu laf var ki, anlayabilene.

 Yalnız bu karı milletinin aklı bi yerine kayınca herhalde kandırıldıgının bilincinde olmuyor. Düşünüyorum. Hadi çocugu bilmiyor ama yaşca küçük bi erkek, yine kendi dengi miyon bıcır bıcır bi kadınla evliyken neden beni tercih etsin ki diye dusunmek aklına bile gelmiyor demek ki beyinsizin. Bu yuzden hemen koştur koştur gelebiliyor. Bu serefsizin bilmem hangi yalanlarına kanıp da, yabancı bi memlekette gününü gün etmekten hiç korkmuyor.


  Ben malum davamda sonununa kadar haklıyımda haliyle yemiyor iste ugrasmak, bir imzayla yakaladıgı hayatı bir imzayla ellini kolunu sallaya sallaya bitirebilecegini sanıyor... Ama ben o defteri kökten yakıp kurtulmadan rahat etmicem. Bu yüzdende tüm seslere karşı, susmaya devam edicem!

 Beyfendinin keyfi bitti, kendi gibi buldugu oruspuyu gönderince son 3 gündür rotayı bana cevirdi tabii. whatsapp dan imzada imza. Ha birde amacım böyle yaparak "ondan para koparmakmış" gül gül öldüm be! ulan çulsuz, yırtık bi donun varsa onuda ben almışımdır! Kaliteyi, parfüm kullanmayı bile kimde gördün acaba? Çıktıgın ahırdan mı? Bi insanın onuruyla gururuyla oynamak nasıl olur, üstünde kalan o bilmem hangi markanın kemeri çıkar sen onuda sıkıntı yapmasın, öyle anlatayım. Boşalt cüzdanını çantanı da at bi çöplüge.   Utanmadan hala üzerinde taşıdıgın ne varsa, at da biraz onurun olsun! Kendini satsan o kadar etmezsin nasılsa. Sende o göt yok  ama belki diyorum, belki anlarsın insan sevdiğine yakıştırır her şeyin en güzelini. Sevmediğine de böylesine igrenç aşalayıcı sözleri... 

Bugün Cabbarı çaldın. Simdi ben delircem tepincem oglum oglum diye. Bu güne kadar öyle yaptım çünkü. Bendeki vicdan, atsan atılmıyor satsan satılmıyor malum evlat yerine koyuyoruz vazgeçemiyoruz. Ama bıraksam mahalledeki kedilerin kökünü kazıyacak  bi canavar. Sürekli kapalı alanda Efe ile. On ada ayrı bi zulüm. Ben nereye, annem nereye kadar yetişecekti zaten. Sanki inatla hayvanlara zarar veriyor. Agresifligi kıskançlıgı yüzünden kime baktırız bunu diye gezmelerden gectik. 3 yıldır lafta bizim öküz köpek bakıyor ama annemin eline dogduguyla kaldı oda. Getirdiği yemek bile sayılıyken, şimdi nasıl bakacak sa.... Hımm, şey hiçte merak etmiyorum ya. Bakamıyacak, atacak. Ondan bunu da beklerim!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^