18.02.2021

Affedemiyorum Kendimi

Ben çok güçlü biriydim, 

Bu yüzden sana beni kırabilme hakkını verdim.

Sen çok sessizdin,

Nereye baksam seni görüyordum.

Konuşmayı bilmiyordun sanki.

Benden hoşlandığını sandım.

Sana geldim, sen öylece duruyordun

Odanda ay inanılmaz parlak görünüyordu.

O sırada saçlarımdan öptün beni,

Çok güzel kokuyorsun dedin.

Sen hep sessizdin,

Beni gerçekten sevebilecegini sandım.

Ama en çok sen kırdın

Defalarca gelme demiştin aslında,

Aradığımda ulaşamıyordum

Aynı hatayı üç kez tekrarladım,

Sarhoştum umursamadım,

Ait olmadığımı bildiğim birine gittiğim için kendime kızıyorum 

Sadece çok kusursuz görünüyordun benim gözüme,

Ama artık değil.


Tılsım... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^