2.01.2021

2020 Nasıl Bitti? İnanamadık bittiğine

  2020 yılında ben ne planladım ne oldu? Koskoca bir yıl nasıl geçti hemen anlatacağım. Tamam sakinim. Tüm dünyayı ilgilendiren pandemi sürecini hala hiç virüs almadan geçirebilenler kendilerini şanslı sayabilir sonuçta. 

 Itiraf etmeliyim ki, ilk başta bu hastalık Türkiye'ye hiç uğramayacak sandım. Sonra herşey normal seyrinde gidiyor zannederken uçuşların durması yurt dışında giriş çıkış yasaklarının geldiği duyurulması 3 gün içersin de koskoca otelin apar topar kapatılmasıyla neye uğraştığınızı şaşırdık. Kolay değil dış mekanları açalı  daha bir hafta bile olmamışken, tüm barları bir anda kaldırıp bütün bardakları paketledikten sonra bir daha hiç dönmeyecekmişcesine depolara istiflemiş olduk.

 Birde bir aylığına gidiyorsunuz denince kıyafetlerimizi bile almadan çıktık. Neyse ki 1 ay sadece. Kabus gibi gelen bir ay oldu 5 buçuk ay. 😒 bardakları paketlememizden anlamalıydık. Ne diye tüm çamaşırlarını orada bırakırsın ki? 3 kat kıyafetle ev hapsi yaşadım resmen. Döndükten  sonra görüntü gitti bende tabii. ipini koparmış köpekler gibi ...  Ra ra rarara raaaaa. Lojmanda partileşme! Vuhuuu!

-Hişt sessizlik, lojmanda kızlı erkekli oturmak yasak!

-Hımmm. Bide covit vardı dimi. Ayrı ayrı oturun bakimm. Bi ara en sevdiğim şarapla show yapıyordum. Gelsin rakılar gitsin biralar. Paso İçtik yaniii. Bunu niye yapıyorum bazen hiç bilmiyorum.


İçtimmmm
Gece Gündüz 

Soluğu dövmecilerde aldım sonra.
Buda bi delilik halii yanii

FUNDA.
FUNDA.

Çalışdım da tabiii.

Daha fazlaaaaaaaa..
  dövmec..

Çalışır 🙄


Neee????¿


Bir süre hızımızı alamadım hatta. Tam 3 ayın sonunda, Olsun ben artık modumu bozamam evde devam ederim yanii, kendi kendime eğlenirim nolcak ki dedim. 


Bir hafta bile eğlenmeyi başaramadım. 
Veee Süpriz alkolü ikinci kez bırakmış oldum.
 Aslında o beni bırakıyor her defasında ya neysee.


Funda.😒

Funda💓

Sonra işte şey oldu. 2021🔮


Yatıyoruz napalımm.¿
madamefrankenstein 
İNSTAGRAM hesabım ekleyin.
Buda eğlenceli (saçma) bir post olsun istedim. Diliyorum bu yıl yattıklarımızın acısını çıkartabiliriz.
 Zira ben parasız kalmaya zaten tahammül edemiyorum. Ekonomik özgürlük mutluluğun anahtarı gibi. 
Kim ne derse desin bağımsız özgür kadınlar candır. Öpüyorum!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^