29.07.2020

Katina destesi falı hakkında merak edilenler ve bilinmeyenler

 
 Bu başlığı açmayı kendime resmen borç bildim. Daha önce tarot kartlarım adı altında başlık açmıştım. Her bir deste için ilerleyen zamanlarda detaylı yazılar hazırlar mıyım bilmiyorum ama bu deste için gerekli gördüm.
  Sürekli kullandığımız onlarca kartlardan farklı olarak, kendine ait bir özel enerjisi olduğu fikrini bu kartlara sahip olabilmiş neredeyse herkes  bilincine taşımış.
  Ben kendi adıma klasik bir tarot okucusu olarak kartlarımın benim düşünce kalıplarımla yaydığım enerjiyle orantılı olarak motivasyonumu yükselterek bilgelik kazandırdığını her zaman kalbimin sesini dinleyip inanca ve duaya sığınarak olumsuz olan herşeyin ne derecede hayrıma işlediğini açıkça bildiren. Bazen inanıp görmek istemedigim durumlarda ısrarla gözüme sokan, dengeli olmam gerektiği bilincine sahip olmak konusunda ısrarla ışık tutan (madde dünyasında ruhsal boyutta bizi uyaran bir gizeme sahipler) üstelik inanç kalıplarımız neyse o çizgiyi aşmadan yapan. Gercekten yaydığımız inanç enerjisine göre uyumlanan kartlar olduğunu biliyoruz.
 
 Şimdi tam tersini baz aldığımda şunu fark ediyorum. "Allahım hayırlısı neyse öyle olsun sen daha iyi bilirsin diyerek, ben falan konuda yanlış mı düşünüyorum acaba diye sormak yerine, ısrarla istediğim bir konuda direnç gösterip hırs yapsam bir süre sonra eminim ki o doğrultu da enerjileri de çekmeye başlarım.

Yani biz neysek tarot kartlarımızda o.

 Öncelikle tarotu bilmeyenler için bunu bir açıklıga kavuşturmak istedim. Dediğim gibi kartlar sadece maddesel bi kalıp, hissederiz anlam veremeyiz bazen bazı durumlarda kartlar  bizi onaylar. Bilinç altımızda kendimize bile itiraf edemediklerimizi gösterir bazen. Israrla sevmiyorum deriz mesela direnç gösterir mantık süreriz. Kartlar korkuları gösterir ve derki seviyorsun kaçma gibi.

Şimdi;

  Buna neden özellikle değindiğime gelince. Katina  hakkında gunlerdir olabildiğince bilgi toplamaya çalıştım. Geçmişte yazılmış bi forum sayfasında mesela yüzlerce yorum okudum, yeni deneyenler öğrenme bilincini açığa çıkaranlar. Tarotla kiyaslayıp Katina 'nın bütün gizemi ortaya dökmesinin karşısında tarotu hiçe sayanlar.

  Bir defa olaya sadece gelecek kehanetinde bulunarak Fal gözüyle bakanlar önce bir kenara çekilsin. Tarotu yukarıda açıkladım. Fal olarak baz aldığımızda evet Katina tartışılmaz güçte.
Resmen ince bir çizgide, öyle iyi ayar tutturulmuş ki.
  Düşünsenize ne denli bir icat geçmişten günümüze gelip parmaklarımızın arasında durup bize kaderi okuyabilir? Bunu hiç düşündünüz mü. Üstelik bunu dalga geçercesine yapacak. Insan ruhunu esir alabilecek her hangi bir ruh obje vs. Insana iradesi dışında davranmayi sağlayacak yapılan bir takım yasaklanmış işler. Katinanin büyülü olduğunu anlamak her insanda farklı farklı şekillerde  bilince çıktığını yüzlerce yorum arasında gördüm.

 Her insan direnç inanç kalıpları neyse ona göre şekil alıyor.

 Ben bu kartlara sahip olmayı diğer destelerden bi tık farkla eskiye olan merakım yüzünden daha çok ilgi duydum. Nokta atışı açımlar bir yana merak ettiren ilgi uyandıran bir yönü kesinlikle var.
Beklentim kesinlikle çok seveceğim bir deste olacakken, ilk yaşadığım hissiyat ürperti soğukluk ve mide bulantısı. Hiç bir destenin alır almaz böyle bir his verdiğini hatırlamıyorum.

  İkinci aşamada kartları tek tek incelemek vardır onları tanırsın. 2 adet mag  dedikleri büyücü kartları 4 tanede ruh kartı var. Bunlar dışında kadın erkek karakterlerin her birinin kişisel kimliğini  hissedebiliyorsunuz. ( destenin arkasındaki siyahlı kadının kendinden emin kurnaz tehditkar bakışları gibi)
Asıl konu Ýing ve yang dengesi gibi iyi ve kötü olarak tanımlanmış kadınların  (benim hissiyatim) iyi olan bomboş yani hiç birşey hissettirmezken onun aksine kötüyü temsil eden kartdan boğucu yoğun bir ağır enerji hissediyorsunuz. Benim ilk düşüncem desteden bu kartı çıkarmak olmuştu.

   Ruhlara gelince iki ruh kartından enerji hissedebilmeme rağmen diğer ikisi yine boş gibi. "Selena ve Arimandan bahsediyorum"

 Normalde hiç bir deste için ilk elinize aldıgınızda bu kartta birşey var gibi demezsiniz. Özellikle altını çiziyorum, normalde her kartın anlamını bilmek onlarla bağ kurmak yıllarınızı bile alabilir. Bunuda çoğu kez resimleri bilinç altınıza işleyerek yapmış olursunuz.

 " Kafama takılan bir diğer soru, araştırmalardan da gördüğüm yıllarca ısrarla kullanan, hatta bundan başka deste sevmeyip sadakatle bağlı olan kötü birşey yok bazıları kuruntu yapıyor gibi görüşler beyan eden bunun tartışmasına giren belli bir kesim de var. " tartışılamaz bence.  Çünkü bu kişiler ama bilerek ama bilmeyerek kartlara uyum sağlamış kişiler. 

Yıllarca bakanlar hakkında ise şahsi fikrim bence herşeyi zaten biliyorlar. Tercih meselesi. Çünkü temelde yapılış amacı neyse o amaçla varlığını sürdürmeye çalışan bizlere kadar ulaşmış bir Maji türü olduğu inkar edilemez.

   Kitap kartların piyasaya sürülmesi ve olduğu gibi bir şekilde toplatılması bile bence bu sayede sadece gerekli kişilere ulaşması amaçlanmış gibi. Yani tesadüf olamaz. Bunu yapanda yaptiranda biliyordu. "Katina' nın notunda emanetini Mara'ya ulaştırması ve " ustaca yay bunu" cümlesini de iceren notunu bırakması bile tesadüf olmasa gerek.
 Yapılması gerekenleri eminim ki kartların kehanetleri arasında zaten mevcuttu.

 O sizi çekiyor alıyorsunuz güçsüz olan gidiyor. Dokunamıyor bile bu kağıtlara. Güçlüler ise seçim yapmak zorunda kalıyor. Ya hep ya hiç gibi bir durumla burun buruna geliyorsunuz. Ve sanki dünyayı elinizde tutuyormuscasına da sizi güçlü hissettiyor. 
     Derinlerde o duyguyu da yaşıyorsunuz  yani. Sonrasında benim hissettiğim kafamı karıştırmaya çalışıyor oluşu ve kurnazlıkla ya hayır diyecek yada evetle sonunu bilemeyecegin bir yolculuğa çıkacaksın. Hayır dediginiz de ise zaten size asla fayda sağlamayacak birseyden bir an önce kurtulma hissi. Yıllarca rafta bekletenler bence hala uyanamamış olabilirler  veya bir diğer sahibine ulaşmayı bekliyor. Ne kadar paronayak bir durum değil mi. Korku filmi gibi.
 Bi forum sayfasında yıllar önce birinin tesbitini okumuştum baştan sona onaylıyorum.

2008 yılında yazılmış bi forumdan alıntı
 forumun linkini yorumlar kısmına bırakıcam 

   Hakkında çok şey konusulmuyor da aslında. Derinlere inince gerekte yok zaten. Bazı inanç kalıplarına çokta aykırı bi durum değil. Tercihler işte. Ancak benim düşüncem kimsenin başkasının hür iradesiyle kukla gibi oynamak kimsenin hakkı değil.

   Benim zorumla benimle olan insanla mutlu olamam mesela. sırf çıkarları için yanımda kalmayı seçen insanları hayatımdan uzaklaştırdığım gibi onları da istemem. Ruhumu özgür hissetirmeyecek hiç bir araç amaç olamaz.
  Herkesin öz sevgiye, iç huzura ulaşması dileği ile. Kendini bilmeyen insan sonunu öğrense ne fark eder. Son zaten belli değil mi.

Sonunda yaktım.
   Tam bu işlemi yapana kadar kendi içimde yaşadığım mücadeleyi tarif edemem. İçimden bir ses iyi olmadıklarını bile bile bir an önce bundan kurtulmazsam bir gün şuursuzca kullanıyor olacağımı söylerken diğer taraftan bir ses birsey olmaz dursun bi kenarda diye baskı yapıyor.. Açıkçası on gündür evin içinde köşe kapmaca oynuyorum. Zihnim bulanık durduğu yerde bile enerjimi emiyor sanki. Alt tarafı 3 açılım yaptım, diğer destelerimle dahi aram açılmış hissi.
   ( Enerjisi ağır ondan diyecekler var biliyorum. Normal tarotta nazar gibi bi durum olduğunda da enerjiler ağırlaşıyor ne demek olduğunu iyi biliyorum)
    Kendi deste mi bile ilk kez bu süreçte göresim gelmediğini fark ettim. Üzerinde negatif bi güç olduğuna emin olmasam  sevecek gibiyim. Ah iyi olsaydın iyi diyorum. O kadar takildim ki bu duruma desteye bile sordum iyi misin kötü mü diye. ATTART VAAL ve BOŞLUK cıktı. Artık ne anlarsanız.

*Bu arada boşluk kartındaki gerçekten boşluğun içersin de haps olmuş gibi duran kılsız tüysüz bir adam sülietini hiç fark ettiniz mi?


-Son zamanlarda internet üzerinden ikinci el deste satışının arttığını gördüm. Bu destenin sıfırı bile riskliyken  insanların "sırf pahalı" diye baş edemediği desteyi yakmak yerine! satarak elden çıkarmak istedigi ! Desteyi ALMAYIN!. ikinci el desteler daha ağır olur. -Hangi deste olursa olsun ikinci el tercih etmeyin...!!Herkesin yapabileceği bir iş değil bu. ! Özellikle söz konusu Katına destesiyse*

3 yorum:

  1. FORUM SITESININ LINKLERI
    https://www.gnoxis.com/deste-fali-16026.html
    https://www.gnoxis.com/deste-katinanin-ask-fali-kart-tanitimlari-20149.html

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, ilk tarot destemi yakınlarda aldım ve çok sevdim. Hala keşfetme aşamasındayım. Şimdi Katina destesi de almak istiyordum ama sizin yazınıza denk geldim. Tesadüf olabilir mi?? Zannetmiyorum... Sizce almayayım mı? Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karar verdim alacaktım ne denli doğru çıkar nasıl olur diye araştırırken bu siteyi görmem bir yanım al en fazla nolur derken bir yanim hayır asla bulaşma diyorr

      Sil

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^