13.11.2018

6 Ay 26 Gün

  Sanırım şuan tam 6 ay 26 gündür iş hayatını sürdurebilmekteyim. Az göründüğüne bakmayın rekor bi sure bu. Benim için... Bilirsiniz ya hanii uzun sure aynı işle, aynı mekanda meşgul olmayı sevmem. Meşguliyet, keşif. Neysee geçin bunları mucize diyorum. O tarz uzak bi tanım değil canım. Eli kulağında bugün yarın, bugün yarın net önümüzdeki ay derken zaman pıtır pıtır geçip gitmiş. Tabii geçip gidene kadar ben en az on kere trip atmışımdır istifa ediyorum diye.
  Gel gelelim salakca bi puanlama yapmışlar neye dayanaraksaa. 74 mü? Az değil mi be?
Çok iyi bi rakam bu.
Neyee dayanarak.? Torpil var mı, düşün düşün... En fazla iki kişiden çıkar herhalde diye durumu kendi kendime analiz etmeye çalışırken. Hopp çalışmalarınla cevabını aldım.
Turizim okumadın.
Evet.
Dil yok. (asla olmayacakta)
Bunları çıkınca geriye... Cok iyi bi rakam.
Hımmm...
-Bide alkoller konusunda kendini eğitirsen....
Hoppp dur orada. !"O konuda çığır açtığımı düşünüyorum!"
Barmanim yada Barmaidim diyen kac kişi kullandığı alkollerin içeriginde ne olduğuna bakma gereği duymuş ki. Tekilanın ilk nerede nasıl kime hitaben üretildiğini! Gin'in ilk nerede ne sekilde yapıldığını geçtim, ilk Gin markasının adının nereden geldiğini SORSAM, biliyordum ama yıllar oldu ben bu sektöre gireli unuttum derler.

  Tabii tüm bunları düşünürken ben çoktan kapıdan çıkmış "çığır açtım"derken ki imalı bakışlara gülüyorum.
Buralarda meyveyi votkasız, limonu tekilasız, kolayı viskisiz içmediğime kanaat getirmiş olmalılar Kİ, Yediğim içtiğim hiç ayrı gitmeyen,

-Hepp İsmail bozdu bunuda. Annemmm geldiğinde ne mülayim kendi halinde bi kızcağız dı. Ne desek itiraz etmezdi. Ne içiyor lan bu"

 Yeter beee!bütün gün sıçtınız ağzıma yardım filan etmiyorum!. Gidiyorum, gideceğim tabiii!
Tamam sakin bi bağırma diyen bar kaptanının öyle bir bakışı var ki aklından bunları geçirdiğine o an emin oldum.
-Canım ben çıkıyorum.
-Tamam görüşürüz.

Yooo ortada sorun filan yok hepsi benim kafamda.
-Çık dışarı yardım et.
Beklenen cevap tamam şef.
-Bütün gün dondum be, bide yardim mı edicem, ben gidiyorum.
En başta koşulsuz şartsız herşeye tamam diyen ben, hayır demek için ya yürek yemiş yada aşırı derecede içmiş olmam gerekir. Onlara göre B şıkkı. Bana göre C şıkkkı. "Bıktım sizden, beniii siz delirttiniz."
Bugun yarın kovulurum. Bugun yarın kovulurummm....hadii inşallah.

-i hiiii hiii hi kralsın kanka! Daldın gittin yinee...
-Aybuke o kaşığın yeri orası mı ?!
-Tamam kızma alırım.
Kendim alıp koydum bile. Sanirım bu yüzden kovulmuyorum. Yapmam istemem derken bile yapmamam gereken işleri dahii yaparken buluyorum kendimi.

-Valla bıktım sef benden başka bu işi yapacak adam yok mu, niye ben. Neden ben, ben neden hep tek çalışıyorum!
-Haklısın bizde ona göre elimizden geldiğince....sen bi çık git yemeğe, sakinleş biraz konuşuruz.
-Tamam  şu bardakları barın içine bırakayım öyle giderim. Giderken çöpleride alsam mı? Git gel olmasın.
-Tamam ecele et.
Bir saat sonra....
-Sen daha gitmedin mi?
-Ya koliler varmış heryer heryerde bırakıp gidemedim...

  Anlatırken fark ettim. Kadroya alinmak için iyi bir neden olabilir. Sonra kendim edip kendim buluyorum diyerekten istemiyorumm diye mesailerin iptalini istedim durdum. Yazdilar gitmedim. İş restleşmeye kadar gitti. Lojmancı degilim ki anacım evde çocuğum var benim. Gündüz ona gece size hizmet nereye kadar böyle. Bırakın ben uyuyacağım derken. Hoop oldu mu şimdi hep birbirinin benzeri atışmalarla 6 ay 26 gün. Artık alıştık standart ya, Tılsım sadece duygusal geçiş yaşıyor. Arada geliyor bana afakanlar böyle. Yapma etme diyen canım tutuyor elimden tamam geçicek, az kaldı bırakacaksın bu işi. Bırakıcaz derken tam 6 ay 26 günn. Eee söz verdi, ne yapalım herkese herşeye rağmen hepp yanımda olacakmış...


Düzenleme: 15 kasım persembe tamda işten ayrilmaya karar vermişken gecesinde az daha kovuluyordum. Gece müdürü kurtardı, ayıp olmasın diye bi süre daha devam edebilirim😂😂😂
Not: 25 Kasım günü otelden ayrıldım :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^