2.01.2018

Son Tercihim Soffio Bebek Bezi


  Annelerin bebek bezi seçimi konusunda oldukça hassas olduklarını biliyorum. Çağrı daha doğmadan takii bir yaşına kadar bebek bezi araştırmalarına devam ettim. En uygun fiyatlı güvenilir, emiciligi güzel sızdırmaz bilmem ne derken piyasa da yaygın olarak kullanılan hemen hemen her markayı uzun aralıklarla denedik. Bazılarına tekrar döndüm, kimisine de deneme sonunda elimde olan paketleri zorla bitirip veda ettim.

  Haftalarca süren yazımda bebek bezi seçimi konusunu okumanızı tavsiye ederim. Tüm diğer bezler hakkındaki görüşlerim burada.. Aynı şekilde ıslak mendil konusundaki detaylı yazım içinde buraya bakabilirsiniz.
 Yazılarımda da Soffio Prima'ya muadil olarak seçmiştim. Sayet hiç olmasaydı tercihim Sleepy olurdu sanıyorum.

 Soffio bebek bezi A101 de rahatlıkla bulabileceğiniz bu markete has bir marka, üstelik az sayıda bile alabiliyorsunuz. Yolculuklar için harika düşünülmüş. Zaten adım başı bir a101 market olduğunu düşünürsek asla yokluk çekmezsiniz.

 Bezin özelliklerine gelince, ıslaklık göstergesinin olması kışın pekte aranılabilir bi özellik olmasa gerek. Esnekliği cırt cırt bantları sağlam üretilmiş. Prima kadar ince olmasa da deneğim çok markaya göre ince yapıda. A101 diyip geçmeyin mutlaka sans verin derim.


  Aynı ürünün ıslak mendinin de üretilmiş olması bir yana altını çizerek belirtmek istiyorum. Islak mendil yazımda Huggies mendillerini öve öve bitirememiştim. Makyaj mendili olarak bile kullanıyorum diye diye diye..  Beni mi okudular ne yaptıysalar resmen neredeyse bire bir Huggies üretmişler. Alın o kadar söylüyorum, nerenizi sileceğinizi şaşıracaksınız 😄

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^