9.01.2018

DeneBunu Aralık Kutusu


 İlk DeneBunu kutusunu Şubat da, en son ki kutumuda Mayıs ayında almıştım. 2017'nin son kutusu bugün elime ulaştı.
İçeriğinden; Perwoll Siyah etki, yenilenen formülüyle ve Molped gece gündüz deneme ürünleri çıktı. 
Her ikiside denediğim memnun kaldığım ürünlerdi. Molped Migros Alışverişinde iki ürün alımında ayrıca %30 indirim çıkmasına sevindim. 
  

Bu ayki kutunun yıldızı Scotch-Brite kullan at ıslak (mutfak bezi) temizlik mendileriydi. Gelir gelmez mutfak lavabosu ocak ve musluk üzerinde ilk denememi yaptım. Üstelik ocak düğmesi kenarları gibi erisilmesi zor yerler e kullanım kolaylığını çok sevdim. 
 İçeriğinde kullanılan formül her neyse çok güzel düşünülmüş pratik bir ürün. G Hiç böyle birşey beklemezdim. Arriyetten 5 tl indirim kuponu koymaları güzel olmuş. Mutlaka alıcam. Daha ne olsun 2 dk da susuz temizlik. 😄
Ben cıplak elle uyguladım biraz rahatsızlık verdi. Eldivensiz uygulamamanızı öneririm. 

Diger kutular:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^