Arşivde Neler Var







ANILARIM BOMBOS!
"Bu hayat bana yakışmadı,lütfen baştan alalım..."

Bekledigim Hayat bu degildi... T.Y

.

24.05.2017

Gerçek Eşler Birbirine Benzer

Gerçek eşler birbirine benzer.
  Ama "biz benzemiyor muşuz".  
18 yaşım 
 Geçmişim
Bomboş kalan Anılarım 
 İnsan biri için fedakarlıktan kaçınmıyorsa aptal olduğunu veya körkütük aşık olduğunu göstermez. 
Bazen tüm düğümlerin çözülmesine sadece kaybetme korkusu bile yeter...
Hiç bir şey yapmadım kaybettim.
Korktum.
Elimden geleni yaptım Kaybettim. 
 Ama bu benim, kurtuluş halimmiş.
 Geçmişte yaptığım en büyük yanlış  Kavgacı'nın merhametine dürüstlüğüne inanmakmış.
Tek pişmanlığımsa kızıma yanlış bir baba seçmiş oluşum.
Özür borçluyum.
Yine de değer.
Yaşadıklarımın mükafatı.
ilacım.
Geleceğim.
Yalnızlığım.
Sığınağım.
Varlığından hiç haberdar olmadığım birine özlem duyamam.
Sevgi, nefret, kırgınlık, merak artık her neyse.
 Hiç tanımadığım birini rüyamda gördüm, anlam veremedim.
Kimdi neydi neyin nesiydi de hayatımdan gelip geçti bilmiyorum.
Yıllar önce ölmüş bir yakınım olabilir...
Ama ona benzeyen kapkaranlık biri var ki, bakamıyorum.
Ürpertiyor beni.