30.04.2017

Oje rafı



 Merhaba,  çok merak ettiğiniz oje rafını "almadım yapmadım" anlaşmalı olduğum bi marangoza iki adet olmak üzere ikisini 2015'de 100 TL'ye dükkan için yaptırmıştım. Ölçülerini direkt olarak yazıyorum, ilgilenenler herhangi bir marangoza bildirdiğiniz taktirde kolaylıkla yapabilirsiniz :) Kullandığım temel renkler dışındaki tüm ojelerimi Çağrı doğmadan önce elimden çıkartmıştım, sanırım 150 kadar oje toplayabiliyordu bu raf, ayrıca normal kozmetik ürünleriniz içinde bu rafı kullanmanız mümkün, ben artık hiç biri için kullanmıyorum. Dolabımın yan tarafında monteli boş bir şekilde duruyor. 12 adet mini çerçeve ile kızımla resimlerimizi koymayı planlıyorum. Şuan için aklımda daha iyi bir fikir yok, görüşlerinize  açığım. ^^

Boy 60
En 60
Derinlik 5
Raf aralığı 10
En alt raf derinlik 10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^