19.04.2017

Fİ Dizisi

Ay yapım tarafından yönetmenliğini Mert Baykal'ın yaptığı, sadece PUHU TV 'de yayınlanan Fi ' 1979 İzmir doğumlu Psikolog Azra Kohen Sarızeybek tarafından yazılan   - (2013) Çİ- (2014) - (2015) kitap üçlemesinden uyarlanmış.  Romantik Dram tadında 60 dakikalık heyecanlı bir yapım.

Oyuncu Kadrosu
Ozan Güven, (Can Manay)
Serenay Sarıkaya, (Duru )
Mehmet Günsür, (Deniz)
Berrak Tüzünataç, (Özge)
Büşra Develi, (Bilge)

  Fi, gerçek anlamda kusursuz güzellik ile ilgili geometrik ve sayısal bir orana verilen bir isim.

 Dizinin konusu ülkenin önde gelen psikiyatristi Can Manay'ın konservatuvar öğrencisi balerin Duru'yu görür görmez aşık olmasıyla başlıyor. Buraya kadar her şey normal gibi gözükse de, Duru'nun Üniversite hocası Deniz ile bir ilişkisi vardır. Böylece Manay Duru'nun tam evinin karşısına taşınarak onu uzaktan izlemeye ve tüm hayatına müdahale etmeye başlar. O arada saplantılı bir adam olan Can Manay'ın geçmişini ortaya çıkarmak için gazeteci Özge Ereli uğraş içersindedir.

 Diziye başlamadan önce Ozan Güven 'in canlandırdığı karakteri hiç sevmeyeceğimi düşünüyordum. Grinin elli tonu gibi, Manay da birtür Grey olunca itici gelmişti. Birde genel olarak manyak karakterlere karşı sevgi ve nefret arasında bi ilgi duysam da bu karakteri hemen sevdim. Her an ne yapacağı belli olmayan, düşündüren aşırı zeki bi adam. Kadınlarla olan ilişkileri konusunda duygusuz gibi dursa da Duru'ya olan ilgisi şimdilik hoşuma gitti. Normalde sevenlerin arasına girilmez derdim 😄 Ancak Deniz 'in Duru'yu hak etmediği sahneler oldu. Üstelik Duru'yu cinsel obje olarak görüyor gibi olması hiç hoş degil, sürekli bir temas hali var. Kitapları okumuş olsaydım düşüncelerim belki çok daha farklı olabilirdi fakat henüz 3 bölüm yayınlanan dizide gidişat bunu gösteriyor gibi.
 İlk bölüm de Duru'nun baş danscı olarak küçükte olsa kendisine farklılık katmak istemesi, bunun için aksesuar dahi kullanmasına izin vermeyen Deniz'e kısmen hak vermiş olsamda sevgilisine bu anlamda hiç destek vermemiş olmasına ayar oldum. Sonuçta baş danscı o " daha ne olsundu yanii. Tabii finalde gelen kırmızı tüy sahnesi gerçekten etkileyiciydi. Ahh biz kadınlar seviyoruz sürprizleri😄 Böylece merakla hemen ikinci bölüme geçtim. İkinci bölümde de aklımda kalan en iyi sahne, Can'ın Sadık Murat Kolhan'a ulaşma çabalarıydı. Asansörün yukarı çıkmasını sabırla beklemesi sonunda patron koltugunda oturmuş kasıntı bir adam beklerken görüşme için helikopterle Manayı ormana bırakmaları beni güldürdü. 😅 yine beklenmedik bir sahneydi.


 Üçüncü bölümden sonrasının olmamasına üzüldüm ama bundan sonra severek izleyebilecegim bir dizi oldugu için mutluyum. Yarın 21 Nisan Cuma günü üç bölüm birden yayınlacakmış, merakla bekliyorum bakalım^^ son olarak Puhu Tv uygulama olarak indirip izleyebilirsiniz, dilerseniz web sayfa üzerinden de izlenebilir ancak bazı yorumlarda hiç bir şekilde videoların açılmadıgını söyleyenler olmuş. Ayni sorun bende de oldu. Note 2 telefonum uygulamayi desteklemiyormuş bu yüzden indiremedigim gibi web üzerinden direk olarakta izleyemedim. Şimdilik yapacak birsey yok, uygulamayı Ipad indirdim oradan izleyebiliyorum :)) 

Fİ: "Bu hikayenin sadece inanılamaz tarafları gerçektir."
Çi: "İyi bir hikaye asıl bittiğinde başlar"
Pİ: "Bu hikaye burada bitecek ve sen başlayacaksın"

Tüm oyuncu kadrosu ve dizi hakkında ayrıntılı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^