24.01.2017

Anılarım Bomboş- yayın 4


Nerede görülmüş bi erkeğin eve kız getirip kucağında horul, horul uyuyup kaldığı? Ben hiç duymadım bile! Fakat ne yerde ne gökte kâinatın her yerinde özellikle arasam böylesini bulamazdım herhalde.

   Eee fırsattan istifade, böyle adam birde sevilir ki şimdi. Keseceğim diyip durduğu saçlarını henüz kestirmemişken, yavaş yavaş okşayarak başladım işe. Alnı, kulakları, burnu, gözü yüzü derken öpücük kondurup, dokunarak sevdim. Terlemeye başlayınca uyanmasın diye terini bile kuruttum. Kolay, kolay terlemeyen biri olarak altında bende terlemeye başlasam da hiç kıpırdamadım.

   Bir erkek en masum haliyle sevdiği kadının kollarında uyurken nasıl böyle aşk kokar? İlk defa onunla orada keşfettim ben aşk denen duygunun bir kokusu olduğunu. Kişiye özel sevdikçe yoğunlaşan, insanın göğüs kafesini yarıp sevgiliyi içine alarak orada saklama arzusu uyandıran bir his. Şuan resmen onu bedenimde saklamak istiyorum. Kimseler görmesin hep benim, benimle olsun yeter ki dercesine! Onu soludukça ruhumun, bi o kadar güçlendiğini hissediyordum.


   Onu severken bir süre sonra bende uyuyup kalmışım. Saatler sonra Kavgacı’nın sıçrayarak uyanmasıyla, onun gözlerini sonuna kadar açmış şaşkınlıkla yüzüme baktığını gördüm. Ne olduğunu kafasında toparlamaya çalışan uyku sersemi sevgilime tek kelime etmeden gülümsedim. Uzun süre bana baktıktan sonra etrafı inceledi. Ardından saate bakıp üstünü çıkarttı ve döndü öbür odalardan birine girmesiyle çıkması bir oldu. Sonrasında bulunduğum odanın kapısından bakıp olduğu yerden hole yarı çıplak şekilde uzandı. Pişt, pişt diye seslendi. Ne oluyor be? Adamın kafa kaydı, adımı da unuttu. İnşallah beni sevdiğini de unutmamıştır. Yoksa gitti gül gibi çocuk diye düşünürken, piş pişt gelsene yanıma. Ne bakıyorsun oradan? Yerim seni diyince. Oh iyi unutmamış demek ki kafa hala yerinde diye sevinip gülümseyerek yanına gidip dikildim. Elimden tutup kucağına doğru çekti. Bütün gün dışarıda yattığımızı hatırlayarak,  yerler pis midir demeden, yanına yattım. Suratıma uzun, uzun baktı yanağımı okşadı sonra beni gülme tuttu.
 Biz niye burada yatıyoruz? 
Suratını büzüp bilmiyorum diyince ikimizde kahkahalarla güldük. Sonrasında gözlerini belertip dudaklarına ne oldu diye sordu.
 “Sen kendine bak önce seksi şempanze” diye dalga geçtim.  
Mutluyduk, manasızca gülmeye devam ettik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^