Arşivde Neler Var







ANILARIM BOMBOS!
"Bu hayat bana yakışmadı,lütfen baştan alalım..."

Bekledigim Hayat bu degildi... T.Y

.

15.09.2015

Bitirdiklerim ve Çöpe Gidenler (uygun fiyatlı ürünler)


Çok fazla ten makyajı yapma taraftarı olmayan, daha da doğrusu yüzüme herhangi bir şey sürerken düşünen biriyim. Bu nedenle çok fazla ten ürünü alan biri değilim.Birde kullanmayacağımı düşündüğüm ne varsa daha çok paylaşma taraftarı olduğum için kenarda bulundurmak gibi bi huyum yok. Ürünlere gelince en baştan sıralayacak olursam daha önce kozmetik üzerine pratik fikirler postunda bahsettiğim, light olmasına rağmen oldukça koyu çıkan Hard Candy CC Crem ve elimdeki diğer kapatıcı ile elde ettiğim karışım beni bile şaşırtmıştı Tam cilt rengime uyan mat bitişli yağlandırmayan ve kapatıcılığı gayet iyi bir yapı elde etmiştim. Kasenin içinde karıştırdığım ürünü şiringa benzeri bir tüple o çok sevdiğim kabına tekrar enjekte ettim ve severek kullandım.

☀Garnier BB Krem: Bendeki medium rengi. Özellikle yaz aylarında bile yüzümü yağlan ırmayan ve kapatıcılıkta bana göre gayet başarılı bu ürünü  yaz boyu çok severek kullandım.  Ancak ikinci tüpe geçtiğimde  kış gelmiş ve cildimde o kadar çok koyu duruyordu ki gözlerime inanamadım. Böylece kendisini bir süre emekliye ayırmak durumunda kalmıştım. Sonrasında ise tek ton  Pure Beauty BB krem ile tanışınca kendisine veda ettim. Ne kadar başarılı olsa da yaz kış fark etmez, onun yerini tutmayacak bir ürün. Cildiniz çok çok yağlı değilse yinede önerebilirim çünkü kapatıcılığı gayet iyi.
☀Maybelline Affinimat Fondöten: Ben fondötene harcanan paralara gerçekten acıyorum. elimde her zaman bir tane bari bulunsun desem de o bir tek ürün bana batıyor sanki. Bi kere hiç bir ten ürünü yüzde kalıp gibi durmamalı. Kirli çapur çupur bir görünüm vererek yakınımızdakileri rahatsız etmemeli. Başka nasıl tarif edebilirim bilmiyorum ama bu ürün de tıpkı söylediğim gibi garip kalıp gibi pis bir görüntüsü var. ben buradayım diye bağırdığı yetmiyormuş gibi birde cildimi gerçekten yağlandırdı. yüzüme dokundukça da elime geliyor, nasıl tiksinmeyeyim yaaaaa....
☀Baby Skin Yüz Bazı: Bir Alex değil ama kullandığım bir çok baza göre halada başarılı buluyorum. instagram satış hesaplarından birinde denk gelirseniz deneyin derim....

☀Hard Candy Baz: Bunu gördüğünüz yerde hiç heveslenmeyip direk kaçın çünkü tam bir fiyasko! Etkisinin çok çabuk geçtiğini hissetmeniz mümkün. Neyse ki bendeki deneme boyuydu. 
☀Elf Far Bazı: The Balm Far bazına göre fiyat ve performans açısından daha iyi olduğunu söylesem kızmazsınız herhalde. Bu ürün sadece farı tutuculuğuyla değil göz üstüne kapatıcı uygulamışsınız gibi bir etki bırakıyor. tek eksi yönü kokusuna tahammül edemeyebilirsiniz. Bunu da yine bir instagram satış hesabından temin edebilirsiniz.
☀The Balm Far Bazı: Elf'i o kadar övdükten sonra bunun hakkında bir şey söylemem açıkçası biraz abes kaçar ama her makyaj yapmayı seven kadının far bazı kullanmadan göz makyajı yapmasını doğru bulmuyorum. Bir kaç saat içinde oluşabilecek o dağınık kirli görüntüden kurtulmak için en yakın bir Gratis mağazasına uğrayabilirsiniz...

☀Garnier BB Roll On Göz Altı Kapatıcısı: Çok yoğun bir göz altı morluklarınız yoksa günlük kullanabileceğiniz gayet pratik bir ürün. Bunu kullanmaya başladığım günden beri gerek o doğal duruşuyla, dağıtması kolay kıvamıyla özellikle katı formdaki kapatıcıların hiç bana göre olmadığını anladım. kesinlikle göz altlarında birikme ve çizgilenme yapmıyor.

☀Hard Candy Glow: Elimdeki yine bir mini boy ürün. Aslında Vücut ve yüz parlatıcısı geçse de ben  miktarının azlığından dolayı yalnızca elmacık kemiklerimi aydınlatmada kullanıyorum. Gerçekten altın gibi ışıl ışıl ve muhteşem bi yapısı var. Tam boyunu gördüğüm an almak istediğim ürünlerden.

☀Nivea Aqua Effect: Kokusuyla dokusuyla saf mis gibi bir yüz kremi. Normalde benim bunun mavi olanını kullanmam gerekirken, tahriş olan yüzümü anında iyileştirebilecek kremin bu olduğunu düşünerek almıştım. Çünkü üzerinde hassas ciltler için yazıyordu. yüzünüze sürdüğünüzde oldukça hafif, az bir miktarı bile yeterli olabilecek bir ürün. Gözü kapalı tavsiye edebilirim....
  Kiminin öve öve bitiremediği, kimisininse lanet okuduğu bu ürünlere severek kullandığım bb krem ve kapatıcısı sayesinde şans vermek istemiştim. Açıkçası çokta büyük iş çıkartacaklarını düşünmesem de fiyatlarına göre çokta kötü olduklarını söyleyemeyeceğim. Başlangıç olarak deneyimlediğim kadarıyla çokta sevmemiştim ancak inatla kullanmayı sürdükçe cildimde gerçekten gözle görülebilir değişimler olduğunu gördüm. Ancak... 
Garnier Yağlı Ciltler İçin Arındırıcı Temizleme Jeli: Bunu sabah akşam yüzümü yıkamada kullandım. verdiği temizlik hissi ve kokusuyla başlangıç olarak benden tam puan aldı.en büyük vaatlerine gelince yağlanmayı kontrol altına alır cildi matlaştırır ve gözenekleri gözle görülür şekilde küçültür. Birde paraben içermiyor. Bunu kullandıktan sonra Garnier Nem dengesi yağlı ciltler için olan yine yeşil ambalajlı sorbe içeren kereminide uyguladım... Sonuçtan gerçekten memnun kalsam da ben bi süre bu gözle görülür farklılığı kreme bağlamıştım. Fakat asıl mucize tam olarak bu temizleme jelde! Tekrar tekrar alınabilecek bir ürün.... 
Garnier Arındırıcı Tonik: Ben bu üründen mümkün olduğunca uzak durun diyenlerdenim! Benim için ilk değil bu yüzden her hangi bir toniğin cildimi pancara çevirmesine artık şaşırmıyorum. bir kaç kez şans vermiş olsam da kullanamadan çöpü boylayan ürünlerden oldu.
Garnier Saf Temiz Arındırıcı Peeling: Çok çok memnun kalmasam da yinede severek kullanıp bitirdiğim bi ürün oldu. Zaten ben peeling ürünlerini banyodan sonra kullanmayı tercih edenlerdenim. Amaç zaten ölü derileri atmaksa bu konuda gayet başarılı. onun dışında pek bir marifetini görmedim. Cildimi de tahriş etmediği için belki tekrar alabilirim dediğim ürünler arasında.
Garnier Nem Dengesi Sorbe Krem: düzenli kullanımda cildime bol miktarda uygulayarak bir şişeyi severek bitirdiğimi söyleyebilirim. Sonrasında yağlı ciltler için yeni bir günlük krem ararken son anda bunu tekrar almaya karar verdim. Bu kezde henüz şişenin yarısındayken temizleme jelim bitti. Ve ben bunu artık kullanmaya değer görmeyerek çöpe attım.

  Diadermine ürünlerine ben artık çok gülüyorum ya, sürümden mi kazanıyorlar nedir yani :D Bunları indirimde görünce ne kaybederim ki diyerek sırf merakımdan almıştım. Ne malum yani belki çok memnun kalacaktım ama tam bir rezillik. Şöyle anlatayım....
  Diadermine Dengeleyici Yüz Yıkama Jeli: Yine renginden de anlaşıldığı gibi karma ve yağlı ciltler için olanı. Bu jeli kullanıyorsanız bilin ki, yüzünüzü her hangi bir sıvı el sabunuyla yıkamış hissine kapılabilirsiniz. Bence kesinlikle iyi temizlemiyor ve kıvamı jelden çok jöle kıvamında. uygulamadan önce elinizi ve yüzünüzü bolca ıslatmanız gerek aksi halde bu ürünü yüzünüze yedirmeniz neredeyse imkansız. Yinede hakkını yemeyeyim içlerinde en iyisi bu. Kokusu da fena değil.
  Diadermine Yüz Kremi: kokusu yapısı gerçekten hoş ama bunu aldıysanız veya almayı düşünürseniz belirteyim en kısa sürede el kremi olarak kullanmaya başlayabilirsiniz. Zaten yağlı olan cildimi yağlandıracaksa neyleyim ben böyle ürünü. Aman yaaaaa.....
 Diadermine Cilt Arındırıcı Peeling: Biri peeling mi dedi? Durun ben size bunun tarifini vereyim. Plajdan aldığınız bir avuç ince kumu kaba koyun üzerine de kumu birbirine yapıştıracak kadar suyla seyreltilmiş pekmez ekleyin.... yada ne bileyim öyle bir şeyler işte. içindeki baya bildiğiniz kum ama. ilk kullanımda tahriş ettiğini söylememe gerek yok herhalde? birde güneş yanığı gibi lekeler oluşturdu. Lanet ettim. Ama atmadım, basen bölgeme uygulayarak bitirdim gayet iyi oldu...

  Ah gözümün nuru bunlar nuru! bittiğine en çok üzüldüğüm ürünlerden oldu sanırım. Bu Dirty Works banyo setini bulunduğum şehirde bir Gratis magazası olmadığı için Kozmetikvar İnstagram hesabından görür görmez kapmıştım. Gerek görüntüsü ve içeriği ile takii bitene kadar "iyi ki almışım" dedim durdum. Çümkü her şeyden önce buram buram kokan miss gibi yayılan tarif edilmez bi etkisi var. Parfüm olsa belki bayardı ama yoğunluğunda bir değişiklik olmadığı için gayet iç açıcı. İçeriğinde ise duş jeli, vücut peeling, vücut losyonu, banyo lifi ve top şeklinde bir banyo köpüğü mevcut. 
  Aslında Avon ürünlerinin taraftarı değilim ama  bir çilek kokusu sever olarak Avon'un  Naturals serisindeki o meyveli ürünlerinin çilekli versiyonlarına karşı koyamazdım herhalde. Hala satışta mevcutlar mı bilmiyorum ama  "Naturals çilekli body scrub" ile temizlenmiş tene "Naturals çilekli body mist" sıktıktan sonra istediğiniz miktarda "Naturals çilekli body lotion" sürerek buram buram çilek kokabilirsiniz. Hadi byeee