19.03.2021

.....

Bugüne kadar evlendiğim kişi hakkında hiç kötü bi söz dilemedim etmedim, ama demekki artık zamanı gelmiş...
  Hani çok pahalı bir ayakkabı alırsın ya bi kaç giymeye başına birşey gelir bütün hevesin boğazına dizilir kalır ya. Öyle işte, bütün heveslerin hayallerin boğazına dizilip kalsın. 
 Sen sırf Almanya yerleşme hayaliyle, hamile halimle beni yüz üstü bırakıp gittin ya. 
Tertemiz bi kızı alıp aklına girip hayalleriyle oynayıp, ona hiç bir hayat sunmadan evlilik adı altında ucuz bi paçavra gibi kullanıp, oradan oraya sürükledin ya. Beni bi Allah bildi, sanada yaşatsın.
En ufak olayında, başıma gelmeyen bela kalmadı zaten diyorsun ya, yok dur daha olmadı. Dilerim, senin hikayende asıl bundan sonra başlasın.
Ben herkesin başına gelebilir böyle şeyler diye yıllarca avuttum kendimi, hep unutmayı seçtim. Başkaları hayallerini yaşarken ben kıyıda köşede ağlayıp, hiç bir şey yok gibi davrandım. Ama Hayır, benim başıma gelen boşanmaktan çok çok daha fazlasıydı. Boşanmak, sanılanın aksine kurtuluşumun adıydı.
 Ama sen bunları yaşasanda anlayamazsın. Çünkü senin için hayat sadece çıkarlarından ibaret. 


Not:Tuncer soy adından kurtulabilmek için 5 yıldır bekliyordum. Sonunda bitti. Yıllarca süren davalar için bi alkış lütfen!




2 yorum:

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^