15.02.2021

Tarotta Rakam Vererek Kart Çekmek

 Sabahın ilk saatlerinde bi yazıda denk geldim Tarotta rakam vererek kart çekmek bireysel olarak  insanın karakterinin analizini yapmayı kolaylastırıyormuş. Yani hayatınızın bütün şifresi burada yatıyor gibi. Bende hemen o anda içimden geçen numaraları sıraladım. Yapmasam olmaz tabii.. Belli bi limit yok, o an içimden geçenler bitene kadar.

 Yazdım ve hemen kontrol ettim çıkan sonuç inanılmaz. Tam nokta atışı. O nedenle paylaşmak istedim. Belki sizlerde denemek istersiniz. Çıkan sonucları paylaşmak yorumlamak serbest yorumlara bırakabilirsiniz.

7-8-3-9-10-5-6-21

Rakamlarım bunlardı, hemen kartlarımı kontrol ettim. Son aylarda zaten bana en çok çıkan enerjileri seçmişim. İnanamadım.

7 - Savaş Arabası 

 

8- Güç 

3 -İmparatoriçe

9- Ermiş 

10- Kader Çarkı

5- Aziz 

6 -Aşıklar 

21- Dünya 

Tekrar rakam seçmek istesem ne söylerdim diye bi yokladım kendimi ..

2-40--20-13-1

Epeyce bi düşündürdü bu kez daha fazla zorlamamaya karar verdim. Sonuç..

2- Azize 

40- Kupa beşlisi 

20- Mahkeme

13-ölüm 

1-büyücü 

Yani resmen bırak daha şansını zorlama dedi, son çektiğim rakamlar 😂 

Sonuç olarak, kendi kendimi detaylı yorumlayamayacağım için  kısaca " geçmişte verdigim mücadelelerden sonra koskoca bir dönemi tamamen kapatarak yep yeni bir hayata başlayacağımı mutlu sona yakın olduğum " bilgisini almış oldum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^