11.02.2021

Aptal Çocuk

Sevdiğini biliyorum ...

Masayı toplarken beni izlediğini görebiliyorum, 

Kahve yaparken görmezden gelmelerini de

Uzaktan yakınsın sen bana..

Gözlerin benleyken gülüyorsun hep başkalarına,

Belki de hiç büyümek istemiyorsun..

Merak ediyorum,

Daha ne kadar az biraz viskiyle sarhoş olmaya devam edeceksin.?

Bekliyorum.

Arkam dönük izliyorum, gülüyorum sessizce... O sırada kalbimi fark etme diye yönümü değiştiriyorum yine

Alışılmışın dışında olsa gerek,

Hiç cesarettin yok fırsat yaratmaya...

Bekliyorsun rüzgar esse tenimi sana getirse....

Niye?

Mazi tanır mı yürek, korkaklığın olmasa?

Gülüşün tütüyor bak elini tuttuğumda.

Ertesi gün yine soluyor dudakların.

Ahh aptal çocuk!

Bu kadarı çok fazla,...

Bu kadarı, çok saçma.

Bırak kendini aldatmayı.

Tüm bunlar bize fazla....


Tılsım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^