16.11.2019

Öff gene ben! Durum bildiriyorum



  Ay valla gene ben, sıkıldım durun az daha öflicem. Öff be! En son ne diyordum. İki otel degistirip sonunda eve dönmüştüm. Kalbim kırıktı. Bir hafta sonra bir telefonla yelkenleri suya indirip aynen pılımı pırtımı toplayıp Belege geri döndüm tabii.
  Sonra 1 buçuk ay iş aradım 1 buçuk ay! Kafaya koydum ya kimseden yardım almadan bi yere kapaklanıcam. Belek bölgesinde neredeyse bütün otellere Cv bıraktım. Alım yokya, tanış olmayınca torpilde yok sezon ortası diyerek gönderiyorlar .
  Tam iş buldum evrakları hazırlattılar mesaj atmış barlar şefi alım durdu şuan diye. Tam teslim günü.Kahrımdan ölmek uzereyim o kadar. Birazda içmiştik. Acıktık, bizim evin az ötesinde burger kinge, gittik oturduk.
 Tam karşımdan gelirken içeri girmeden kasa önünde kendi şefimi dikilirken fark ettim. Gözümde de lens var hemen seçtim yanii. Onun tabiriyle kedi gibi yanaştım, sırıtarak sordum. Şef ben hala iş bulamadım napim. ???!
Kesin içinden gene içmiş, hatta içmiş de, içmişler. Diyerekten bi süzdü.
Yanımdaki heeee şey?!
Merhaba'
Neyse o kadar diyorum sana git o otele güzelce çalış diye, gitmiyorsun?
Tamam gidicem...
Derken aradı hemen görüşmeye gittim ve alındım. Bu sektörde arkanda birileri yoksa hiçsin hic!

   Ayy ben iş buldum 4 aydır gündüz bile çalıştım. Nasıl mutluyum nasıl güzel otel ilk otelim gibi, yirim yirim. Öyle böyle değil. Herkesle gırgır şamata alıştım aşığım işime. Kesin kadrodayım,  baslarda öyle hevesliyim işime.
 Derken kadroya kalamayan tek bayan ben oldum!! Niye yanii niye! Ay biz askıya gönderdiğimiz adamın kusurlarını söyleriz dediler. Merakla bekliyorum.
  Bi iki adam aldılar odaya sırayla konuşup gönderdiler. Sıra bana gelince üçünüz bir gelin oldu. Girdik oturduk karşılıklı. Bekliyorum merakla ne dicek ne kusurum var. Ama Yok!adam bi benle konusmuyor. Çatladım sordum. Hemen karşıdan  bi selektör çaktı öteki sef. Sus manasında, gelecekmişim geri falan filan. Anlamadım ağlıcam nerdeyse, bu süreçte ev aile özel hayat herşey bi alem. Çalışmam lazım hedeflerim var, mal gibi arkama baka baka döndüm yine ailemin evine.

Bu tarz resimler yüzünden degildir umarım

  Planlıyoruz olmuyor, planlamıyoruz ne oluyor. Hep bi sürpriz. Blog yazarıyım lan ben ağzımı da bozdurdular. Neyse durumlar bu mecburen geldim geri yanii.

  İşin özü 4 ayda var ya neler gördüm yasadım neler. İş ve ev arasında, nasıl onlarca sorun yaşadım bilmiyorum. Birini öldüresiye dövdükten kısa bir süre sonra özel bi rahatsızlık yaşadım o vesileyle alkol beni bıraktı. Haftalarca yattım dr dr gezdim o arada kazandığım paralar nereye gidiyor belli değil. Sürükleniyorum yanii ama çok mutluyum. Hepsini anlatıcam. Hayallerim büyük  hüzünlerimde olacaklar var inşallah  dediklerim bir o kadar. Bol bol dua ediyorum şükür ediyorum. Bu arada 2 dövme daha yaptırmış bulundum. Devamı da olacak. 2020 de neler duyup göreceksiniz neler. Şimdilik hişşş....


1 yorum:

  1. merhaba editör yeni keşif ettim
    sizi takibe aldım
    Uygun zamanda bana da beklerim
    başarılar

    YanıtlaSil

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^